درخواست مشاوره

قیمت و خرید نرم افزار رستوران و کافه ماپرا

مناسب برای مجموعه های کوچک تا رستوران های بزرگ زنجیره ای و بین المللی

براساس نیازتان بهترین پلن را انتخاب کنید!

(از ۷۰٪ تخفیف تمدید)
۱۴ روز استفاده و آموزش رایگان

امکانات متنوع برای نیازهای متفاوت

به قیمت پلن ها، ٪۱۰ مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.
تمدید از ۳۰٪ تعرفه سال

پلن های پایه تا حرفه ای پلاس

سایر سخت افزارهای یکپارچه با پلتفرم ابری فروش ماپرا

مدیریت رستوران شما باید راحتتر از این باشد.

درصورت نیاز به مدیریت رستوران راحت   تماس بگیرید.

شعبه دوم به بعد ۱۰٪ تخفیف، اگر بیش از ۱۰ شعبه دارید،

بـــرای دریـــافـــت خـــدمـــات اخــتـصـــاصــی، تماس بگیرید.

آیـنـــــــــــــــــــده کسب و کارت را ﺑﺴـــــــــــــــــــــﺎز!
محمد رضایی نسب ۱۴۰۳/۴/۱۷

خواستم بدونم قیمت نرم افزار رستورانی ماپرا چقدر هست؟ در مورد نحوه پشتیبانی هم لطفا بهم توضیح میدین ؟

تهیه نرم افزار ابری ماپرا در هر پلن، با 14 روز استفاده رایگان شروع می شود. تعرفه پلن ها در این صفحه مشخص شده است. در صورت خرید پلن سالانه، تمدیدها از 30 درصد تعرفه سال است. شما می توانید براساس نیاز خود از پلن سفارشی، ماژول های مورد نظر را نیز انتخاب نمایید. پلن های ماپرا در اشتراک سالیانه شامل 10 تا 18 درصد تخفیف نیز شده است. پشتیبانی در ماپرا رایگان است، حتی در تعطیلات نیز پاسخگوی شما هستیم و هر زمان می توانید تیکت ثبت نمایید. همین طور، وبینارهای آموزشی پنل برای مشتریان ماپرا رایگان می باشد و پایگاه دانش ماپرا و مرکز آموزش ویژه مشتریان در اختیار شما قرار دارد. علاوه بر این، برای انتقال راحت داده ها، از طریق فایل های اکسل در کنار شما هستیم.

رضا نصراللهی ۱۴۰۴/۱/۱۸

قیمت نرم افزار مدیریت رستوران به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت نرم افزار مدیریت رستوران و کافه ماپرا بنا بر امکاناتی که در پلن های مختلف قرار دارد متفاوت است. اگر می خواهید با یک نرم افزار فروش کامل و یکپارچه همراه با گزارش های مالی متنوع، حسابداری فروش، منو آنلاین دیداری و مزایای دسترسی از هرجا حتی با گوشی خودتان (اندروید و iOS) با یکسال پشتیبانی و آموزشِ رایگان شروع کنید، پلن پایه برای شما مناسب است.
اگر در یک گام بالاتر، به دنبال کنترل هزینه ها و افزایش فروش هستید، کنترل موجودی انبار ها (ریالی و مقداری)، محاسبه بهای تمام شده، محاسبه سایر هزینه های کلی آب و برق و اجاره و حقوق و دستمزدِ پرسنل، سایت و منو دیجیتال با سفارش و پرداخت آنلاین، فاکتور آنلاین و ابزار برندینگ همراه با باشگاه مشتریان پایه در پلن پیشرفته برای مجموعه شما مناسب است.
چنانچه علاوه بر موارد گفته شده، تمرکز بر بهبود تجربه مشتریان و راهکارهای متنوع و بروز بازگشت مشتریان مانند کش بک و کارت اعتباری الکترونیک و کد معرف برای افزایش درآمد دارید، پلن حرفه ای با باشگاه مشتریان هوشمند و نظرسنجی دقیق و حرفه ای در کنار شماست. نظرسنجی براساس فاکتور مشتری همراه با تعریف سوالات دلخواه کسب و کارِ شما.
اگر هنوز می خواهید در کنار افزایش درآمد از بازگشت سرمایه و سودآوری در مجموعه خود مطمئن شوید و استراتژی های مارکتینگ را به درستی پایه گذاری کنید، پلن حرفه ای پلاس بهترین انتخاب برای مجموعه شما است.
خبر خوب این که هر پلنی که انتخاب کنید، نصب و استقرار رایگان انجام می شود، هیچ محدودیتی در تعریف کاربر و کلاینت جداگانه ندارید، حتی نیاز به پرداخت هزینه جداگانه برای نرم افزار مدیریتی نیست. در ماپرا شما کاملترین نرم افزار مدیریتی را با دسترسی راحت از هرجا با همه جزئیاتِ دلخواهتان در اختیار دارید. در همه پلن ها، آموزش آنلاین و پشتیبانی برای یکسال رایگان است. حتی اگر نیازمند تکرار آموزش برای پرسنل جدید خود باشید. مشتریان ماپرا به مرکز آموزش ماپرا نیز به طور رایگان دسترسی دارند. علاوه بر اینها، برای اینکه کسب و کارِ شما برای ما مهم است، بخش اکانت منیجر نیز در صورتِ نیاز در کنار شماست.
در نهایت، شما با داشتن ماپرا، یک نرم افزار یکپارچه و ابری در اختیار دارید که همه کاربران از جمله مدیریت مجموعه، انباردار، حسابدار و مدیران مارکتینگ و مدیران داده از هرجا به راحتی و با هر سخت افزاری می توانند فعالیت های خود را به طور منظم انجام دهند و راحتی شما برای ما ارزشمند است.

رضا علیدادی ۱۴۰۳/۱۱/۱۸

بعد از خرید نرم افزار فروش ماپرا باید چه مراحلی را طی کنم؟

بعد از دریافت دموی نرم افزار فروش ماپرا، پیامکی حاوی لینک مقالات رایگان و 5 گام برای شروع ماپرایی شدن خدمتتان ارسال می شود. در مرحله بعد، مشاوران فروش ما با شما ارتباط می گیرند و طی یک تماس تلفنی نیازسنجی انجام شده و مشاوره های لازم در اختیار شما قرار می گیرد. در این تماس تلفنی، مشخص می شود که چگونه می توانید با ماپرا نیاز خود را پاسخ دهید و کدام پلن ماپرا برای مجموعه شما مناسب است.
پس از خرید نرم افزار ابری ماپرا، مشاوران پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند و راهنمایی های لازم را برای شروع کار با ماپرا و تنظیم جلسه آنلاین آموزشی انجام می دهند.
در دو ماه اول، مشاوران پشتیبانی و آموزش ماپرا با شما تماس می گیرند تا اگر نیاز به مشاوره و آموزش داشتید، به شما کمک کنند.
پس از این دوره دوماهه نیز تا زمانی که از نرم افزار فروش ماپرا استفاده می کنید، در صورتی که هر گونه سوال یا چالشی برای شما پیش آید یا برای پرسنل جدید نیازمند آموزش باشید، کارشناسان ما در کنار شما هستند.
تیم موفقیت مشتریان ماپرا نیز با مشاوره های اختصاصی برای کاهش هزینه ها، بهبود تجربه مشتریان، افزایش فروش و کمپین های اختصاصی باشگاه مشتریان در کنار شماست تا به بهترین نحو از مزایای ماپرا برای کسب و کار خودتان بهره مند شوید.

محمد رضایی نسب ۱۴۰۴/۱/۱۸

آیا امکان استفاده رایگان از ماپرا وجود دارد؟

بله، ماپرا این فرصت را فراهم کرده تا شما بتوانید 14 روز از نرم افزار فروش به طور رایگان استفاده کنید. مطمئنا طی این دوره 14 روزه استفاده رایگان از نرم افزار و همراهی کارشناسان ماپرا می توانید تصمیم بگیرید که آیا از ماپرا استفاده کنید و کدام پلن بهترین انتخاب برای کسب و کار شماست.