نرم فزار کافی شاپ ماپرا

نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت کافی شاپ شما

صاحبان کافی شاپ ها برای مدیریت کافه خود با کلی اطلاعات و دغدغه بدنبال روشی برای افزایش سودآوری هستند؛ مدیریت فروش ها و فروش های بازگشتی، بازاریابی بازگشتی، زمان به موقع خریدها، مهندسی منو، بهای تمام شده و قیمت گذاری موثر، مدیریت ارتباط با مشتریان و روش های بهبود تجربه آن‌ها، کنترل هزینه ها و بروز شدن.ما در ماپرا به نیازهای شما و مشتریانتان فکر کرده ایم و راه حلی هوشمندانه را در نرم افزار ابری ماپرا برای بهبود این موارد و افزایش فروش کافی شاپ شما در اختیارتان قرارداده ایم. کافیست با گرفتن تصمیم برای افزایش سودآوری کافه خودتان، همین حالا عضو خانواده ماپرا شوید.

دریافت مشاوره رایگان
نرم افزار کافی شاپدریافت مشاوره رایگان

حرفه ای ترین نرم افزار یکپارچه کافی شاپ

قابلیت های دیگر نرم افزار ابری ماپرا:

درصورت نیاز به نرم افزار  کافی شاپ  تماس بگیرید.

نرم افزار تخصصی کافی شاپ ماپرا یک پلتفرم حرفه ای با 18 نرم افزار و دسترسی از هر جا (اندروید و iOS)

نرم افزار ماپرا؛ تنها نرم افزار یکپارچه مخصوص کافی شاپ و مجموعه های زنجیره ای فروش و مدیریت یکپارچه و هوشمندانه از هرجا، به ساده ترین شکل با بهترین راهکارها دریافت مشاوره رایگان

برخی دیگر از قابلیت ها با سخت افزار یکپارچه با پلتفرم ابری فروش و نرم افزار تخصصی مدیریت کافی شاپ

تمامی پلن هاو نرم افزارها

بیش از 800 کافه به ماپرا اعتماد کرده‌اند
بیش از 77000000 سفارش در ماپرا پردازش شده است
شما هم به ماپرا بپیوندید...
سوالات متداول
برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید...
ایمیل *
درصورت نیاز به نرم افزار کافی شاپ تماس بگیرید.
نیاز به به راهنمایی و کمک دارید؟ درصورت نیاز به نرم افزار کافی شاپ تماس بگیرید... نیاز به راهنمایی و کمک دارید ؟ با ما تماس بگیرید
۰۲۱ ۴۴ ۶۰ ۰۹۹۶

نرم افزار کافی شاپ ماپرا

نرم افزار کافی شاپ ماپرا قابل استفاده برای کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد. استفاده از ماپرا در لوکیشنی (حتی خارج از فضای کافی شاپ و رستوران) برای کاربران امکان پذیر است. این نرم افزار کافی شاپ به هر تعداد سیستم صندوق داری متصل می شود و نامحدود می باشد. نرم افزار مدیریت کافی شاپ امکان پذیرش سفارش، صدور فاکتور، مدیریت فروش و بدهی ها را فراهم کرده است. زمانی که وارد کافی شاپ ها و رستوران ها می شویم، صندوق دار با همین نرم افزارها مشغول کار و فعالیت است. به نوعی می توان گفت که نرم افزارهای کافی شاپی، نرم افزارهای حسابداری هستند و برای مدیریت دخل و خرج رستوران و کافه ها طراحی شده اند.

نرم افزار حسابداری کافی شاپ ماپرا به تمام سخت افزارهای موجود در بازار اعم از لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و موبایل با هر سیستم عاملی اعم از اندروید، ویندوز، لینوکس یا ios، متصل می شود. ناگفته نماند که محدودیتی در اتصال تعداد سخت افزارها وجود ندارد. استفاده از این برنامه برای کاربران، ساده و بی دردسر می باشد. نرم افزار حسابداری کافی شاپ ماپرا قابلیت ارائه بیش از 30 نوع گزارش مالی و آماری را دارد. نرم افزار کافی شاپ ماپرا، به تمام نیازها و خواسته های کافی شاپ ها و رستوران ها پاسخ داده است، از این رو، مدیریت امور حسابداری برای صندوق دارها راحت تر می شود و می توانند اطلاعات خود را دسته بندی کنند و به راحتی آن ها را بررسی نمایند.

نرم افزار کافه

امروزه تعداد کافه هایی که در سطح شهر هستند کمتر از رستوران ها نیست و تعدادشان روز به روز در حال افزایش است. همچنین اغلب مردم علاقه مند به کافه و فضایی که در اختیارشان قرار می گیرد هستند. بهترین زمان است که صاحبین کافی شاپ، نرم افزار کافه خود را مجهز به فناوری روز، منو دیجیتال ، تحلیل سلیقه مشتریان و بازاریابی بازگشتی کنند. بهترین نرم افزار کافه با چنین امکاناتی ابزاری برای افزاش فروش کافه و کاهش هزینه ها است.

نرم افزار کافی شاپ

قابلیت های نرم افزار کافی شاپ ماپرا

اپلیکیشن مدیریتینرم افزار صندوق داریسفارش گیر مهمان دارنرم افزار حسابداری کافی شاپ
نرم افزار نظرسنجینرم افزار باشگاه مشتریاننرم افزار پرداخت روی میزنرم افزار ارسال پیامک
نرم افزار رزرو آنلایننرم افزار مدیریت رویدادفروشگاه آنلاین و سایت اختصاصینرم افزار انبارداری و کنترل موجودی
پلتفرم بهای تمام شدهلینک پرداخت و فاکتور آنلایننرم افزار مدیریت پیکنرم افزار کیوسک سفارش گیر

بررسی ویژگی های نرم افزار کافه ماپرا

  1. نرم افزار مخصوص کافی شاپ ماپرا قابلیت ثبت بی نهایت محصول همراه با دسته بندی را فراهم کرده است. از این رو، دسته بندی های مختلفی تعریف شده و محصولات در هر دسته، قرار داده می شوند.

  2. نرم افزار مخصوص کافی شاپ امکان ثبت نامحدود جایگاه ها و گروه بندی جایگاه ها را ایجاد کرده است.

  3. نرم افزار کافی شاپ برای غیرفعال سازی محصولات (محصولات ناموجود) کاربرد دارد و کاربر می تواند در هر لحظه و هر کجا، محصولات ناموجود را مشخص کند.

  4. هیچ گونه محدودیتی در اتصال پرینترها به نرم افزار حسابداری کافی شاپ ها وجود ندارد. ناگفته نماند که هر تعداد پرینتر که بخواهید می توانید به نرم افزار متصل نمایید.

  5. نرم افزار مدیریت کافی شاپ امکان ثبت نامحدود پیک ها، مدیریت پیک ها و اتصال صورتحساب ها به پیک ها را فراهم کرده است.

  6. علاوه بر موارد ذکر شده، مهمان دار می تواند سفارشات را بدون محدودیت، ثبت کند. نرم افزار مدیریت کافی شاپ قابلیت مدیریت و تفکیک سفارش های آنلاین از سفارشات حضوری و بیرون بر را ممکن کرده است.

  7. نرم افزار کافی شاپ و رستوران، داشبوردهای مختلفی را برای فروش روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه و فروش های بازگشتی برای مدیریت آسان کارکنان فروش فراهم کرده است.

  8. از نرم افزار مدیریت کافی شاپ می توان برای مدیریت بدهی ها، تعریف حساب بانکی و صندوق و تنخواه، دریافت فایل خروجی گزارش ها و اطلاع از وضعیت جایگاه ها در هر زمان استفاده کرد.

  9. با استفاده از داشبوردهای مدیریتی نرم افزار کافی شاپ می توان مانیتورینگ دقیق انجام داد و رفتار مشتریان را با دقت تحلیل کرد.

قیمت نرم افزار حسابداری کافی شاپ
بهترین نرم افزار حسابداری برای کافی شاپ

منو دیجیتالی دیداری نرم افزار ماپرا

از نرم افزار کافی شاپ به منظور یکپارچه سازی سیستم مدیریت رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می شود. یکی از قابلیت های این نرم افزار، منو دیجیتالی دیداری می باشد. از این رو، پنل مدیریتی و منوساز وجود دارد که می توان با هر سخت افزاری (لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و موبایل) آن را مدیریت کرد. امکان ثبت بی نهایت محصول در دسته بندی های مختلف وجود دارد، برای مثال، دسته بندی ها را می توان به نوشیدنی های سرد و گرم محدود کرد و در هر دسته، محصولات مختلفی را ثبت کرد.

از طرفی، می توان برای هر محصول، توضیحاتی را درج کرد. این توضیحات شامل مواد اولیه و قیمت می شود. برای هر دسته بندی می توان آیکون های مختلفی را انتخاب کرد. از طرفی، برای هر محصول می توان تصاویری آپلود کرد تا مشتری، ظاهر محصول را مشاهده کند. منو دیجیتالی نرم افزار مدیریت کافی شاپ قابلیت غیرفعال سازی و ناموجود کردن محصولات، ثبت نامحدود مشتریان، فراخوان دیجیتال مهمان دار و نمایش محصولات مختلف در روزهای خاص را فراهم کرده است.

منو دیجیتالی دیداری دارای صفحه معرفی مجموعه (کافی شاپ و رستوران) می باشد. از این رو، با نمایش لوگوی کافی شاپ و رستوران گامی در جهت برندینگ اختصاصی برداشته می شود. در قسمت معرفی مجموعه، می توان راجع به داستان برند صحبت کرد و بیوگرافی مجموعه را شرح داد. در منو دیجیتالی می توان ساعات کاری مجموعه، اطلاعات تماس، شبکه های اجتماعی مجموعه را در حالت شب و روز طراحی نمایید. ناگفته نماند که می توان در طراحی منو دیجیتالی دیداری، از رنگ اختصاصی مجموعه بهره مند شد.

منو دیجیتال آنلاین با قابلیت پذیرش سفارش و پرداخت روی میز مشتری

یکی دیگر از آپشن های نرم افزار مدیریت کافی شاپ، منو دیجیتال آنلاین می باشد. منو دیجیتال آنلاین تمام قابلیت های منو دیجیتال دیداری را دارد و قابلیت سفارش آنلاین و پذیرش سفارش سر میز مشتری را فراهم کرده است. علاوه بر این ها، امکان یادداشت برای سفارش مشتری وجود دارد. منو دیجیتال آنلاین در فضای مجازی آپلود شده است و مشتری می توان در فضای آنلاین، سفارش خود را ثبت کند. از دیگر قابلیت های این منو می توان به مدیریت سبد خرید، ثبت خودکار مشتری پس از هر سفارش، ایجاد کد اشتراک برای هر مشتری، ثبت خودکار سلیقه مشتری، ثبت امتیاز مشتری، اتصال خودکار به پرینترهای مرتبط، اطلاع در لحظه از سفارش ها، مدیریت سفارش ها از هر کجا، پرداخت آنلاین و پرداخت روی میز اشاره کرد.

منو دیجیتالی آنلاین نرم افزار مخصوص کافی شاپ ماپرا با تمام حساب های بانکی، سازگار می باشد و به تمام کارت های عضو شتاب، متصل است. از هر کجا و با هر سخت افزاری می توان به جزئیات فروش محصولات دسترسی پیدا کرد. منو دیجیتالی آنلاین برای امور حسابداری رستوران و کافی شاپ و دریافت فایل خروجی گزارش های مالی و آماری هم کاربرد دارد. از دیگر قابلیت های منو دیجیتالی آنلاین می توان به تعریف مدیر با تعیین سطح دسترسی، اطلاع از وضعیت جایگاه مشتری ها در هر لحظه، مدیریت پرداخت ها از هر کجا و مدیریت آسان کارکنان فروش رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد.

نرم افزار کافی شاپ اندروید
قیمت نرم افزار حسابداری کافی شاپ

راه اندازی شعبه مجازی (وب سایت) همراه با نرم افزار کافی شاپ و رستوران

منظور از شعبه مجازی، وب سایت با دامنه اختصاصی برای کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد. با خرید نرم افزار کافی شاپ ماپرا می توان فروشگاه آنلاین اختصاصی با ظاهری حرفه ای و جذاب طراحی کرد. شعبه مجازی را می توان به صورت هوشمند و اتوماتیک، شخصی سازی کرد و مطابق با خواست کاربر، طراحی کرد. در طراحی شعبه مجازی، نیازی به داشتن مهارت و دانش طراحی نیست! پیش تر اشاره شده که در طراحی شعبه مجازی، خواست کاربر اهمیت دارد. از این رو، می توان برندینگ اختصاصی را در طراحی شعبه مجازی یا وب سایت گنجاند. در شعبه مجازی کافی شاپ ها و رستوران ها، قابلیت جست و جو محصولات و بارگذاری ویدیوهایی از محصولات فراهم شده است.

از دیگر قابلیت های شعبه مجازی نرم افزار کافی شاپ ماپرا می توان به ثبت دامنه اختصاصی و اتصال آن، فضای میزبانی و ترافیک نامحدود وب سایت، سئو خودکار وب سایت مطابق با الگوریتم های گوگل و گواهینامه SSL اشاره کرد. وب سایت یا همان شعبه مجازی با ارسال پیامک و فیلتر محصولات، فرآیند خرید را برای مشتری راحت تر کرده است. در طراحی نرم افزار ساخت منو کافی شاپ، امکانات عمومی و خاص مجموعه و تصاویری از محیط مجموعه گنجانده و به نمایش مشتری گذاشته می شود. شعبه مجازی در قالب وب سایت می باشد و می توان در سخت افزارهای مختلفی چون لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و موبایل، به آن دسترسی پیدا کرد.

صدور فاکتور آنلاین با لینک پرداخت به وسیله نرم افزار کافی شاپ

یکی از قابلیت های نرم افزار مدیریت کافی شاپ، صدور فاکتور آنلاین و لینک پرداخت می باشد. لینک پرداخت به صورت پیامکی برای مشتری ارسال می شود تا مشتری به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شود. مشتری می تواند با هر حساب بانکی اقدام به پرداخت اینترنتی نماید. علاوه بر لینک پرداخت، لینک فاکتور سفارش هم به صورت پیامکی برای مشتری، ارسال می شود. در طراحی فاکتور، می توان از قالب کلی استفاده کرد و با برندینگ مجموعه را در طراحی فاکتور اعمال کرد. مشتری می تواند بدون نیاز به دستگاه پوز، فاکتور آنلاین را در هر کجا پرداخت کند. یکی از مزایای استفاده از فاکتور آنلاین، کاهش هزینه های میلیونی رسیدهای دستگاه پوز و فاکتورها در سال می باشد. پس از پرداخت فاکتور، نوتیفیکیشنی برای صندوق دار ارسال می شود.

در صدور فاکتور آنلاین، رفتار مشتری بر اساس سابقه و تجربه مشتری، شخصی سازی می شود. با صدور فاکتور، کد اشتراکی برای هر مشتری تعیین می شود تا بتواند در خریدهای بعدی، از آن بهره مند شود. پس از تکمیل هر سفارش، اسم مشتری در حافظه نرم افزار مدیریت کافی شاپ ثبت می شود. سلیقه و سفارش مشتری به صورت خودکار در نرم افزار حسابداری کافی شاپ ثبت می گردد. یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار مخصوص کافی شاپ، ثبت امتیاز مشتری است که تاثیر بالایی در امتیاز نهایی خدمات رستوران و کافی شاپ دارد.

نظرسنجی آنلاین نرم افزار مخصوص کافی شاپ ماپرا

نظرسنجی آنلاین یکی از قابلیت های نرم افزار کافی شاپ و رستوران است که هشدارهای نارضایتی مشتری را در لحظه دریافت می کند. نظرسنجی آنلاین به این صورت است که در قالب لینک برای مشتری ارسال می شود تا امتیاز وی، نمایش داده شود. در طراحی قالب نظرسنجی، از لوگو و برند مجموعه (کافی شاپ و رستوران) استفاده می شود. نظرسنجی آنلاین برای مشتریان حضوری، آنلاین و دلیوری ارسال می شود تا بتوانند با موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت در نظرسنجی آنلاین شرکت کنند. نظرسنجی آنلاین در قالب نظرسنجی خدمات عمومی و نظرسنجی هوشمندانه بر مبنای فاکتور خرید مشتری صادر می شود.

با خرید نرم افزار کافی شاپ ماپرا می توان تقلب های احتمالی نظرسنجی را کنترل و حذف کرد. از دیگر ویژگی های نظرسنجی آنلاین می توان به جذابیت دیداری نظرسنجی با مشارکت بالا، اطلاع از محصولات محبوب تر، افزایش رضایت مشتری و مهندسی منو و صرفه جویی مواد اولیه برای محصولاتی که محبوبیت چندانی ندارند، اشاره کرد.

بهترین نرم افزار حسابداری برای کافی شاپ

باشگاه مشتریان هوشمند

یکی از آپشن های نرم افزار کافی شاپ ماپرا، وجود باشگاه مشتریان هوشمند است. باشگاه مشتریان هوشمند، ابزاری قدرتمند برای وفادارسازی مشتریان و افزایش فروش می باشد. باشگاه مشتریان هوشمند، به صورت خودکار، مشتریان فعلی و قبلی را به فایل اکسل اضافه می کند. باشگاه مشتریان هوشمند برای هر مشتری یک کد اشتراک صادر می کند. سلیقه مشتری به عنوان سابقه مشتری به صورت خودکار ثبت، می شود. باشگاه مشتریان هوشمند نرم افزار حسابداری برای کافی شاپ بر اساس پارامترهای مختلفی، به مشتریان امتیاز می دهد و بر اساس همین امتیازها، فروش هوشمندانه صورت می گیرد. بر اساس سلیقه مشتریان و سابقه رفتار آن ها در داشبوردها، با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی، مشتریان گروه بندی می شوند. باشگاه مشتریان به کمک کارت های اعتباری الکترونیکی هوشمند، فرآیند بازاریابی بازگشتی را به سرانجام می رساند.

فرآیند بازاریابی بازگشتی بر اساس رفتار مشتریان در نرم افزار حسابداری برای کافی شاپ صورت می گیرد. ایجاد کمپین های هدفمند تخفیف دهی، اعمال زمان بندی تخفیف و اعتباردهی گروهی جزو خدمات باشگاه مشتریان هوشمند می باشد. از دیگر خدمات باشگاه مشتریان هوشمند می توان به ارسال پیامک گروهی به مشتریان از طریق خط خدماتی و ارسال پیامک های هوشمندانه براساس تحلیل رفتار مشتریان اشاره کرد. شناخت کامل مشتریان به کمک انواع سخت افزارها انجام می شود.

ادامه مطلب