فاکتور آنلاین چیست؟
فاکتورها در گذشته به صورت کاغذی طراحی و چاپ می شد و نوشتن مشخصات و جزئیات به صورت دست نویس بود. همانطور که منو دیجیتال جایگزین منو های کاغذی قدیمی شد فاکتور های آنلاین نیز جایگزین فاکتور های کاغذی شده است. یکی از قابلیت های پلتفرم ابری ماپرا ارائه فاکتور آنلاین است که در ادامه به آن می پردازیم.
فاکتور آنلاین رستوران چه کاربردی دارد؟
صورتحساب آنلاین رستوران را با نام فاکتور آنلاین رستوران نیز میشناسند. در کافه و رستوران ها بیشتر از فاکتور های آنلاین رستوران استفاده می شود. همینطور مجموعه ماپرا با تمرکز روی کافه رستوران ها این فاکتور هارا طوری طراحی و پیاده سازی نموده است که کاملا متناسب با کافه رستوران ها باشد و تمامی نیاز آن ها را برطرف نماید. در کنار صورتحساب آنلاین رستوران برخی امکانات دیگری توسط پلتفرم ماپرا ارائه می شود که امور رستورانداری و کافه را آسوده می سازد. هم برای مدیر و پرسنل مجموعه و هم برای مشتریان مجموعه. برای گردآوری مشتریان نیز می توانید از باشگاه مشتریان کافه رستوران ماپرا بهره ببرید. در ادامه به چند مورد از مزایای فاکتور آنلاین رستوران می پردازیم :
پرداخت آنلاین ، قابلیت جدید فاکتور آنلاین ماپرا
یکی از مهم ترین مزیتی که فاکتور آنلاین رستوران دارد که در فاکتور های کاغذی امکان پذیر نیست پرداخت آنلاین است. با صورتحساب آنلاین می توانید فقط با یک کلیک به سادگی و آنلاین فاکتور آنلاین خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری جلوی صندوق حسابداری رستوران و کاملا موازی با پروتکل های بهداشتی پرداخت نمایید.
اشتراک گذاری فاکتور
فاکتور آنلاین کافه رستورانی که ماپرا ارائه می دهد قابلیت اشتراک گذاری با انواع شبکه های اجتماعی را دارد. این قابلیت باعث سهولت استفاده از صورتحساب آنلاین رستوران است. گاهی اوقات ممکن است نیاز باشد به هر دلیلی فاکتور آنلاین را به اشتراک بگذارید. این ویژگی این امکان را به شما می دهد.
قراردادن نام و لوگو اختصاصی مجموعه
در فاکتور آنلاین رستورانی که تولید می شود ، نام و لوگو اختصاصی مجموعه نمایش داده می شود که این موضوع در برندینگ کسب و کار شما اثر مثبت دارد.
دریافت فاکتور
از دیگر مزیت های فاکتور آنلاین رستوران دریافت آن است. زمانی که فاکتور به صورت آنلاین تولید شود به راحتی می توان یک کپی از آن تهیه کرد .
اتصال به شبکه های اجتماعی
از دیگر مزایای فاکتور آنلاین می توان به لینک شدن فاکتور به شبکه های اجتماعی اشاره نمود. این موضوع علاوه بر برندینگ می تواند به دیده شدن اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود تاثیر بگذارد.