بله، ماپرا از واحدهای پولی مختلف از جمله دلار، یورو، ریال عمان، درهم، پوند، لیر و غیره پشتیبانی می کند.
بله، در ماپرا تقویم شمسی و میلادی هر دو پشتیبانی می شوند.
بله، برای مدیرانی که دائما در سفر هستند یا ترجیح به تحلیل دادهها بهصورت خودکار دارند، گزارش فروش روزانه، میزان صورتحساب های لغو شده، تخفیف ها و سایر اطلاعات ضروری به صورت روزانه دوبار در ایمیل ارسال می شوند. همچنین، موجودی کالاهای در حال اتمام نیز در ایمیل اطلاع رسانی می شود.
بله، پلتفرم ماپرا مبتنی بر API است و با سیستم های متعددی همچون بانک سامان، بانک پارسیان، بانک آینده، نشان، میاره، الوپیک و .... از طریق API متصل است.
برای امنیت و کنترل نقش ها، ماپرا این امکان را فراهم کرده تا برای کارکنان مختلف، حساب های کاربری جداگانه با سطح دسترسی دلخواه ایجاد کنید. از بخش تنظیمات، تعریف کارکنان به راحتی انجام می شود.
بله، برای کسبوکارهای زنجیرهای یا بین المللی، نرم افزار مدیریت شعب ماپرا تمام شعب را در یک پنل به یکدیگر متصل کرده و امکان بررسی و مقایسه شعب را فراهم می سازد.
بله، برای تصمیمگیریهای استراتژیک مبتنی بر داده، الگوهای رفتاری مشتریان طبق الگوریتم هوش مصنوعی در 4 دسته تقسیم می شوند که بر مبنای این دسته بندی ها می توانید کمپین های بازاریابی بازگشتی را بهتر و کاراتر اجرا کنید. همین طور، پر فروش ترین محصولات، جایگاه ها، کارکنان و روزها و ساعات نیز برای شما مشخص است تا بهترین برنامه ریزی را در لحظه داشته باشید.
بله کاملا، ماپرا به عنوان کاملترین نرم افزار یکپارچه و ابری فروش، کنترل هزینه ها و ارتباط با مشتریان و با بالاترین سطح فناوری، امکان استفاده از سرویس آفلاین خود یا ماپرا بی (ماپرا بدون اینترنت) را در شرایط غیرمنتظره برای فعالیت های ضروری فراهم کرده است و در این سرویس، همگام سازی اطلاعات پس از اتصال مجدد به اینترنت، به صورت خودکار انجام می شود.
بله، در ماپرا برای انجام مارکتینگ سریع و هوشمند، انواع کمپین ها از جمله زمان دار یا کمپین های مناسبتی حتی براساس بازاریابی شخصی سازی شده و بسیاری آیتم های جذاب دیگر در دسترس شماست و از هرجا حتی با گوشی خودتان (اندروید و iOS) به راحتی می توانید کمپین ها را برنامه ریزی، اجرا و رصد کنید.
ماپرا با سیستم انبارداری هوشمند، مصرف هر قلم مواد اولیه را بهطور دقیق ثبت میکند، هشدار کسری موجودی میدهد و با تحلیل مصرف، به شما کمک میکند هدررفت را به حداقل برسانید.
بله، ماپرا تمام سفارشهای حضوری، تلفنی و آنلاین را در یک پنل یکپارچه نمایش میدهد و از ثبت دوباره یا خطای سفارش جلوگیری میکند.
باشگاه مشتریان ماپرا انواع مختلف و بروز راهکارهای وفاداری و بازگشت مشتریان را در اختیار شما قرارداده است. سیستم امتیازدهی هوشمند، تخفیفهای هدفمند، کش بک، کارت اعتباری الکترونیک در همکاری های سازمانی، ارسال پیامک شخصیسازیشده و نظرسنجیهای هوشمند، بخشی از ابزارهای ماپرا برای وفادارسازی مشتریان هستند.
تیم تحقیق و توسعه ماپرا بهطور مداوم تغییرات قانونی را رصد کرده و بهروزرسانیهای لازم را بهطور خودکار در سیستم اعمال میکند تا همیشه با قوانین روز همخوان باشید.
بله، حساب شما در هر بانکی باشد، می توانید از تمام خدمات و ماژول های ماپرا استفاده کنید و پرداخت های آنلاین شما نیز با همان حساب تسویه خواهد شد.
بله، ماپرا با محاسبه دقیق هزینه مواد اولیه و قیمت فروش، حاشیه سود هر آیتم منو را مشخص میکند و به شما کمک میکند تصمیمات بهینه برای مهندسی منو بگیرید.
بله، شما در ماپرا به راحتی امکان تعریف صندوق های مختلف و تفکیک گزارش های فروش و درآمد خود نسبت به آنها را دارید.
نظرسنجی در ماپرا هوشمند و مبتنی بر فاکتور مشتری است تا شما نظر او را نسبت به تک تک آیتم های فروش خود بدانید. در کنار این، سوالات دلخواه خود را نیز اضافه می کنید و ارزیابی از میزان رضایت مشتریان در لحظه دارید.
بله، ماپرا امکان مدیریت چند شعبه، برند یا کسبوکار متفاوت را در پنل مدیریت شعب خود و با یک حساب کاربری فراهم میکند و گزارشهای هر مجموعه در حساب های کاربری خودشان را در پنل مدیریت شعب به صورت تجمیعی و جداگانه نیز ارائه میدهد.
بله، ماپرا با بهرهگیری از الگوریتمهای هوش مصنوعی، دادههای فروش، رفتار مشتریان و روند مصرف را تحلیل کرده و پیشنهادهایی برای بهبود منو، مدیریت هزینهها و قیمت گذاری موثر ارائه میدهد.
بله، نرم افزار ماپرا ابری است و شما در هر زمان و مکان، به آمار فروش، گزارشهای مالی و عملکرد کارکنان بهصورت لحظهای دسترسی دارید، با تمام جزئیات در همه بخش ها.