وفاداری مشتریان و افزایش فروش

باشگاه مشتریان رستوران و کافه

لحظه‌ای تأمل کن که چطور دسترسی به سلیقه و دسته‌بندی مشتریان، مدل‌های درآمدی جدید و افزایش سوددهی رو برای شما رقم می‌زنه! در باشگاه مشتریان هوشمندِ ماپرا، با پیشنهادهای متناسب با گروه مشتریان، شگفت‌زده‌شون می کنی و از تکرار خریدشون لذت می بری! لحظه‌ای تصور کن که چطور به‌جای صرفِ هزینه‌های سرسام‌آور برای تکرارِ مداوم تبلیغات، قادر هستی هوشمندانه مشتری‌ رو برگردونی و سودآوری رو طولانی کنی... اما فقط اینها نیست.... با ماپرا به انواع راهکارهای بازگشت مشتری مجهز هستی که در ادامه مزایای آنها آورده شده...

مشاوره رایگان
نرم افزار باشگاه مشتریان رستورانمشاوره رایگان

باشگاه مشتریان رستوران و کافی شاپ چرا به نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران و کافه ماپرا نیاز دارید؟

باشگاه مشتری

بهترین باشگاه مشتریان رستوران، کافی شاپ و فودکورت

باشگاه مشتریان رستوران حرفه ای داشته باش و از ارتباط با مشتری لذت ببر! ارتباط هوشمند با مشتری و افزایش سودآوری مشاوره رایگان
بیش از 1500 کافه و رستوران به ماپرا اعتماد کرده‌اند
بیش از 100000000 سفارش در ماپرا پردازش شده است
شما هم به ماپرا بپیوندید...
سوالات پرتکرار
برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید...
ایمیل *
جهت مشاوره و یا راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید
نیاز به به راهنمایی و کمک دارید؟ جهت مشاوره یا راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید... نیاز به راهنمایی و کمک دارید ؟ با ما تماس بگیرید
۰۲۱ ۴۴ ۶۰ ۰۹۹۶

باشگاه مشتریان چیست؟

امروزه مجموعه های زیادی بخشی با عنوان باشگاه مشتریان دارند. باشگاه مشتریان به طور کلی خدمات زیر را ارائه می دهند.

ارائه اپلیکیشن باشگاه مشتریان

ایجاد کیف پول برای کاربران

کارت اعتباری الکترونیک

ارائه درگاه پرداخت آنلاین

کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریان

صدور بن کارت یا کالا کارت

دستگاه پوز هوشمند

خدمات زیرساخت اقساطی

اما این خدمات در مجموعه های مختلف می تواند متغیر باشد. باشگاه مشتریان رستوران یکی از این مجموعه هاست که در اینجا بیشتر به آن می پردازیم. باشگاه مشتریان رستوران معمولا توسط مدیر رستوران یا مدیر مارکتینگ و بازاریابی مدیریت می شود. وظایف این شخص معمولا شامل موارد زیر است:

برنامه ریزی برای جذب ، حفظ و ارتباط با مشتری

ارزیابی فعالیت مشتریان

رصد فعالیت رقبا

ارائه پیشنهادات در مسیر توسعه رستوران

و...
باشگاه مشتریان کافه رستوران
باشگاه مشتریان رستوران

باشگاه مشتریان رستوران ماپرا

نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران ماپرا صرفاً ابزاری برای ارسال پیامک و نظرسنجی انلاین مشتریان نیست! در نرم افزار باشگاه مشتریان هوشمند ماپرا یک نسخه برای همه مشتریان نوشته نمی شود، بلکه سلیقه مشتریان و ترجیحات آنها در اولویت قرار دارد تا شما بهتر به اهداف رستوران خود برسید. این کارآمدترین روش برای کاهش هزینه ها و افزایش فروش رستوران، کافه، فست فود و فودکورت است. باشگاه مشتریان رستوران و کافی شاپ ماپرا مبتنی بر تحلیل داده ها و سلایق مشتریان است و با الگوریتم های هوش مصنوعی مشتریان را در گروه های مختلف قرار می دهد تا متناسب با علایق آنها کمپین های جذاب بازاریابی بازگشتی تعریف کنید. در صورتی که رستوران زنجیره ای دارید یا از نرم افزار مدیریت شعب ماپرا استفاده می کنید، کمپین های تخفیف دهی و اعتبار دهی باشگاه مشتریان را نیز می توانید به صورت یکپارچه تعریف و مدیریت کنید.

باشگاه مشتریان کافی شاپ

کافی شاپ ها اغلب محیطی دوستانه تر و غیررسمی تر از رستوران ها هستند. مدیران کافی شاپ ها می توانند با باشگاه مشتریان کافی شاپ مشتریان خود را در یک محیط دوستانه متمرکز کنند و از این امکان مدیریت بهره مند شوند. کافی شاپ ها این مزیت را دارند که می توانند رویدادهای متنوعی مانند مافیا، شب شعر، انواع بازی های هیجان انگیز و ... برگزار کنند و با باشگاه مشتریان ماپرا کارت اعتباری الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار دهند از تکرار خرید و وفادارسازی مشتریان لذت ببرند.

باشگاه مشتریان فست فود

امروزه تعداد فست فود ها به سرعت در حال افزایش است. همچنین علاقه مندان به فست فود کم نیستند. فست فود ها نیز مانند دیگر رستوران های سنتی و مدرن نیازمند محیطی برای متمرکز کردن مشتریان خود می باشند. در اینجا نرم افزار باشگاه مشتریان فست فود این نقش مهم را ایفا می کند. باشگاه مشتریان فست فود با اصلی ترین وظیفه خود یعنی افزایش وفاداری مشتریان در رشد کسب و کار نقش دارد. یکی دیگر از راهکار های تخمین آینده تحلیل گذشته است. نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران یا فست فود ماپرا گزارش های دقیقی را به همراه نمودار های رفتاری ارائه می دهد. یکی از کاربردهای چنین نرم افزاری، ارائه پیشنهادهای جذاب متناسب خرید مشتریان است، مانند تبلیغ منوی پیتزا مثلا در روز تولد یا کد تخفیف به مشتریان دوستدار دونر یا استیک...

چرا باشگاه مشتریان رستوران و فست فود ماپرا

باشگاه مشتریان فست فود و رستوران‌ها یک استراتژی کلیدی برای جذب و حفظ مشتریان است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با ارائه پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها و برنامه‌های وفاداری، یک ارتباط عمیق و معنادار با مشتریان خود برقرار کنند. این باشگاه‌ها، با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده از ترجیحات و رفتار خرید مشتریان، به فست فودها و رستوران‌ها کمک می‌کنند تا سرویس‌ها و پیشنهادات خود را به طور دقیق‌تری متناسب با نیازهای مشتریان خود تنظیم کنند. این رویکرد نه تنها میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود که مشتریان به دفعات بیشتری به فست فود یا رستوران بازگردند، در نتیجه به طور مؤثری به افزایش فروش و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند.

نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران
ادامه مطلب