همه راهکارهای بازاریابی بازگشتی در یکجا
فکر میکنی اگر فقط 5 درصد از مشتریان رو حفظ کنی، سودآوری رو چند درصد افزایش می دی؟ مطالعه محققان دانشگاه هاروارد نشون میده تنها با افزایش 5 درصدی در حفظ مشتری، سودآوری کسب و کارت 25 تا 95 درصد افزایش پیدا میکنه! یادت باشه این وظیفه مشتری نیست که تو رو به یاد بیاره، این وظیفه و مسئولیت خودته که مطمئن بشی مشتری فرصتی برای فراموش کردنت نداره! و برای این، حتما به ابزار مناسب نیاز داری.
درخواست دمو بازاریابی بازگشتیاگر میخواهید رقابت موثری داشته باشید و سودآوری را در طولانی مدت حفظ کنید، باید از بازاریابی بازگشتی استفاده کنید. حتی اگر رستوران و کافه کوچکی دارید، بعد از جذب اولین مشتریان، بازاریابی بازگشتی را شروع کنید.
بله، راهکار بازاریابی بازگشتی با تحلیل رفتار خرید مشتریان شما کاملا یکپارچه است و برای همین توصیه می کنیم که هوشمندانه از بازاریابی بازگشتی استفاده کنید.
بله، تاریخ تولد یکی از اطلاعات دموگرافیک مشتریان شما است که به راحتی میتوانید چند روز قبل با ارسال پیام به او، مشتری را برای یک روز به یادماندنی به رستوران و کافه خود دعوت کنید.
مشتریان VIP افرادی هستند که بیشترین درآمد را برای شما دارند. این افراد معمولا در خریدها مبالغ بالایی پرداخت می کنند، تکرار خرید دارند و مدت زمان طولانی تری با کافه رستوران شما آشنا هستند. ماپرا به طور هوشمندانه مشتریان VIP شما را با امتیاز مشخص می کند که برطبق آن میتوانید آنها را در معرض کمپین قرار دهید.
از طریق فروش بازگشتی در مدت کمپین که به شما نمایش داده میشود، به راحتی می توانید وضعیت کمپین و بازگشت مشتریان را رصد کنید.