چرا سیستم مدیریت پیک برای رستوران و کافه ضروری است؟
از آنجا که بسیاری از مشتریان سفارش را از سایت اختصاصی رستوران و کافه، منو آنلاین یا اپلیکیشن های سفارش آنلاین مانند اسنپ فود ثبت می کنند، تعریف پیک ها، تعیین شعاع سفارش گیری و قیمت گذاری محدوده های دریافت سفارش، همراه با مدیریت پیک ها برای ارتقای تجربه مشتری ضروری است.
در نرم افزار مدیریت پیک ماپرا امکان تعیین سوالات نظرسنجی برمبنای فرایند مدیریت پیک ها وجود دارد تا از طریق آن، مشتری به طور خودکار در نظرسنجی شرکت و بازخورد خود را نسبت به خدمات تحویل بیرون بر غذا ارائه دهد. در کنار این بازخوردها که مدیریت مجموعه به طور آنلاین و به راحتی به آنها دسترسی دارد، امکان رصد تحویل سفارش به مشتری نیز موجود است تا از دریافت سفارش ها اطمینان حاصل شود.
از آنجا که نرم افزار منو آنلاین و سایت اختصاصی رستوران و کافه که ماپرا در اختیار شما قرار می دهد با سیستم مدیریت پیک ها یکپارچه است، می توانید ضمن تعریف محدوده های سفارشگیری و تعیین قیمت های مختلف برای هر محدوده، سفارش های آنلاین از سایت را با محدوده های مورد نظر خود منطبق کنید. در این صورت، هزینه تحویل مطابق با آدرس مشتری در محدوده مورد نظر به طور خودکار اعمال می شود و مدیریت این امکانات هر لحظه در دستان شماست.
نقشه فارسی و مسیر یابی ماپرا این امکان را می دهد تا پیک ها به راحتی و در بهترین زمان، سفارش ها را به مشتری تحویل دهند. کاهش زمان انتظار، عدم سرد شدن غذا به دلیل ترافیک، یافتن بهترین مسیر، و کاهش هزینه های ارسال سفارش از مزایایی است که سیستم مدیریت پیک ماپرا به ارتقای تجربه مشتری و کاهش هزینه های کافه رستوران کمک می کند.
درنهایت، مدیریت و بررسی عملکرد پیک ها در بازه های زمانی مختلف، مدیر را کمک می کند تا بهبودهای لازم را در زمان مناسب برای افزایش کارایی پیک ها و رضایت مشتریان اعمال کند. دسترسی آنلاین با موبایل (اندروید و iOS) به تمام جزئیات، راحتی و اثربخشی فرایند مدیریت پیک ها را به دنبال دارد.