Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

5 راز طراحی منوی کافی شاپ حرفه ای

طراحی منوی کافی شاپ

فهرست مطالب

5 راز طراحی منوی کافی شاپ حرفه ای که به شما کمک می کند بهترین منو را داشته و نظر مشتریان را جلب کنید. این که شما صاحب رستوران بزرگ باشید و یا یک کافی شاپ را اداره کنیدکافی نیست. مهم داشتن یک منوی خوب و حرفه ای است تا مشتریان به راحتی بتوانند سفارش خود را انتخاب کنند. حتی رستوران دار های قدیمی نیز لازم است بعد از مدتی منوی خود را به روز رسانی کنند.

در این قسمت به 5 راز طراحی منوی کافی شاپ حرفه ای اشاره می کنیم:

  1. بخش های مختلف منو : در اکثر کافی شاپ ها خوراکی ها و نوشیدنی های یکسانی سرو می شود اما اینکه این ها چگونه دسته بندی شوند تا مشتری در یک نگاه بتواند سفارش خود را انتخاب کند بسیار با اهمیت است.

نرم افزار کافی شاپ اندروید که با نام منو دیجیتال شناخته می شود به مشتری کمک می کند تا احساس سردرگمی نکند. غذاها،نوشیدنی ها،سالاد ها،دسرها و… به گونه ای دسته بندی شوند که انتخاب آسان گردد. برای داشتن منو دیجیتال حرفه ای با کارشناسان ماپرا تماس بگیرید.

  1. تصاویر در منو : یکی دیگر از رازهای طراحی قرار دادن تصاویر غذاها و نوشیدنی ها در کنار اسم آنها است. بعضا افراد با بعضی غذاها آشنایی ندارند دیدن تصاویر به آنها کمک می کند تا درست تر انتخاب کنند. همچنین میل به غذا را هم در افراد افزایش می دهد.

طراحی منوی کافی شاپ برای جذب گردشگر نیز مهم است.گاها گردشگرهایی به رستوران می آیند که از غذاهای بومی اطلاعاتی ندارند در اینجا نیز تصاویر انتخاب را برای آنها آسان می کند.

  1. تاکید نکردن قیمت : نوشتن قیمت ها در منو سبب اعتماد مشتری به شما می شود. بدین ترتیب آنها با خیال راحت سفارش خود را ثبت می کنند. اما نکته حائز اهمیت این است که فونت درج قیمت بهتر است هم اندازه و یا کوچکتر از فونت نام غذاها باشد.
  2. قاب برای منو : در اکثر مواقع منو ها تک صفحه هستند لذا انتخاب یک قاب شکیل می تواند سبب آراسته تر شدن صفحه منو شود. زمانیکه صفحات منو زیاد می شود بهتر است از قاب های ساده استفاده شود تا در عین سادگی، زیبایی بصری نیز ایجاد شود.
  3. رنگ مناسب منو : رایج ترین اشتباه در مورد رنگ، استفاده رنگ های متعدد در طراحی منو است. این کار سبب می شود ذهن مشتری با نگاه به رنگ های مختلف خسته شود. اما زمانی که رنگ ها را محدود کنیم طراحی حرفه ای تری خواهیم داشت. در این خصوص می توانید مقاله روانشناسی رنگ هارا در بلاگ ماپرا مطالعه نمائید.

 نرم افزار طراحی منو کافی شاپ اندروید برای انتخاب رنگ منو، از رنگ آمیزی خود کافی شاپ هم الهام می گیرد. بدین ترتیب بین فضای کافی شاپ و منو هماهنگی ایجاد می شود.

این 5 نکته طراحی منوی کافی شاپ حرفه ای به شما کمک می کند اداره کافی شاپ را حرفه ای تر انجام دهید.

نرم افزار طراحی منو کافی شاپ اندروید چه کاربردی دارد؟

 نرم افزار منو کافی شاپ اندروید میزان فروش روزانه و حتی سالانه کاملا مشخص می کند. در این نرم افزار دسته بندی مشتریان همراه با شماره اشتراک آنها قابل در اختیار کاربر است. قابلیت فیلتر کردن لیست ها وجود دارد و به تمامی روش های پرداخت دسترسی دارید.

مشاهده مطلب  مقایسه QR Code با NFC

امروزه منوهای دیجیتال در بین صاحبان رستوران ها و مشتریان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. چرا که مشتریان در هر کجا که باشند بدون نیاز به منوی کاغذی سفارش خود را ثبت و پرداخت می کنند.

مشتریانی که در رستوران حاضر هستند از طریق منو دیجیتال و مشتریانی که داخل مجموعه نباشند از طریق سایت کار را انجام می دهند. لیست انتخابی غذای مشتریان به صورت آنلاین به نرم افزار متصل است و به وضوح می توان سفارش هر میز را چک کرد.

 نرم افزار منو کافی شاپ، شما را به نرم افزار نظرسنجی نیز متصل می کند. بدین ترتیب راه های ارتباطی با مشتریان نیز برقرار است و به راحتی می توانید از نظرات و انتقادات ها استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت های منو دیجیتال این است که در هر لحظه امکان ویرایش و تغییر منو وجود دارد. شما به عنوان صاحب مجموعه در هرجا و هر لحظه می توانید با نرم افزار رستوران به فرایند فروش اشراف داشته باشید.

 نرم افزار طراحی منو کافی شاپ اندروید این امکان نیز ایجاد می کند تا (گزارش های مالی) رو رویت و از روند کار مجموعه اطلاعات کافی بدست آورید. وجود فیلترهای مختلف این کار را آسان کرده و شما در کوتاه ترین زمان امکان دسترسی به اطلاعات را دارید.

با استفاده از این نرم افزار امکان پرداخت با فاکتور آنلاین رستوران بر سر میز وجود دارد. باشگاه مشتریان رستوران نیز قابل تشکیل بوده و قابلیت ایجاد کمپین های گوناگونی هم میسر است.

نرم افزار طراحی منو کافی شاپ دیجیتال امروزه بسیار محبوب شده و صاحبان رستوران ها خواستار استفاده از آن هستند.

قیمت طراحی منو کافی شاپ به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طراحی منو کافی شاپ بسته به سایز و تعداد صفحات متغییر است. هرچند منو آنقدر با اهمیت است که صرف هزینه برای این کار نه تنها بار مالی ندارد بلکه می تواند به (فروش و درآمدزایی بیشتر) کمک کند.

وقتی از منو دیجیتال در مجموعه خود استفاده می کنید در واقع هزینه های چاپ و نگهداری منو را حذف کرده اید. مشتریان با اسکن ( بارکدهای QR)، منوی رستوران را در گوشی خود دریافت کرده، سفارش را ثبت و فاکتور خود را آنلاین پرداخت می کنند.

نرم افزار طراحی منو کافی شاپ اندروید حتی می تواند این امکان را به شما بدهد تا با تمام (شعب خود) در تماس بوده و گزارش کارهای آن را هم در نظر بگیرید.

در رستوران هایی که از منو دیجیتال استفاده نمی شود اصولا باید تعداد زیادی گارسون برای ارائه خدمات سفارش گیری حضور داشته باشند. ولی زمانیکه از منو دیجیتال استفاده می شود هزینه ی گارسون ها کم شده و در نهایت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت طراحی منو کافی شاپ در مقابل مزیت های آن بسیار به صرفه است زیرا:

  • هزینه ها را کاهش می دهد
  • دسترسی آسان دارد
  • جذابیت بصری ایجاد می کند
  • انعطاف پذیر است
  • خطاهای دستی را کاهش می دهد
  • به روز رسانی آن آسان است
مشاهده مطلب  روش ساخت فاکتور آنلاین ؟

قیمت طراحی منو کافی شاپ به انواع منو نیز بستگی دارد:

  • منوی لوکس
  • منوی مناسب کودک
  • منوی مدرن
  • منوی نوستالژیک

(منوی لوکس) در نرم افزار طراحی منو کافی شاپ اندروید رستوران ها معمولا مختصر بوده و لیست غذا با فونت کوچک نوشته می شود. در این منو ها از تصاویر کمتر استفاده می شود.

در رستوران های خانوادگی درطراحی منو از رنگ های روشن و شاد استفاده می شود تا برای بچه ها نیز جالب باشد. فونت در این منو ها به صورت بزرگ است.

قیمت طراحی منو کافی شاپ برای رستوران های مدرن که بسته به تم رستوران انجام می شود و اصولا سایز بزرگی دارند با سایر رستوران ها تفاوتی ندارد.

منوی نوستالژیک بیشتر مناسب رستوران های قدیمی است که در آن از تصاویر هم زیاد استفاده می شود.

قیمت طراحی منو کافی شاپ در مقابل بازخوردی که از آن حاصل می شود ناچیز است.

طراحی منو کافه یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ایجاد تجربه‌ای به یادماندنی برای مشتریان است. منو نه تنها لیستی از غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد، بلکه بخشی از هویت برند کافه نیز به شمار می‌رود.

نرم افزار ساخت منو کافی شاپ

نرم‌افزارهای ساخت منو برای کافی شاپ‌ها ابزارهایی هستند که به مدیران و صاحبان کافه اجازه می‌دهند تا به آسانی منوهای زیبا و حرفه‌ای طراحی کنند. این نرم‌افزارها می‌توانند به صورت آنلاین یا به عنوان برنامه‌های نصبی بر روی رایانه عرضه شوند. استفاده از نرم‌افزار ساخت منو به شما کمک می‌کند تا با استفاده از قالب‌های آماده و ابزارهای ویرایش، منوهایی جذاب برای نمایش غذاها و نوشیدنی‌های خود ایجاد کنید. این نرم‌افزارها امکان اضافه کردن تصاویر، توضیحات مختصر، قیمت‌گذاری و سایر جزئیات مرتبط با هر آیتم منو را فراهم می‌آورند.

یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای ساخت منوی کافی شاپ، منوی دیجیتال ماپرا است. این نرم‌افزار با ارائه راهکارهای نوآورانه و کاربردی برای طراحی منوهای دیجیتال، به کافی شاپ‌ها کمک می‌کند تا تجربه‌ای مدرن و به‌یادماندنی را برای مشتریان خود فراهم آورند. منوی دیجیتال ماپرا با قابلیت‌هایی نظیر شخصی‌سازی آسان، انتخاب از میان قالب‌های متنوع و زیبا، امکان اضافه کردن و ویرایش موارد منو به صورت بی‌نهایت و همچنین امکان اشتراک‌گذاری منو به صورت آنلاین یا چاپی، بستری مناسب برای تقویت حضور برند کافی شاپ‌ها در فضای دیجیتال و فیزیکی ارائه می‌دهد.

با استفاده از منوی دیجیتال ماپرا، کافی شاپ‌ها می‌توانند به راحتی منوهای خود را بر اساس فصل، مناسبت‌های خاص یا هر تغییر دیگری در سرویس‌دهی به‌روزرسانی کنند. این انعطاف‌پذیری اطمینان می‌دهد که مشتریان همیشه از آخرین انتخاب‌ها و قیمت‌های ارائه شده آگاه هستند. به علاوه، منوی دیجیتال ماپرا به کافی شاپ‌ها این امکان را می‌دهد که با ارائه منوهایی خلاقانه و متفاوت، تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان خود خلق کنند، در نتیجه به افزایش رضایت مشتری و وفاداری به برند کمک می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید