Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

روش ساخت فاکتور آنلاین ؟

فاکتور ساز آنلاین

فهرست مطالب

داشتن یک منو جدید و به روز تاثیر زیادی در جذب مشتریان و افزایش فروش رستوران دارد. بسیاری از شرکت‌های طراحی نرم ‌افزار با توجه به دوران کرونا و شیوع هر نوع آلودگی به فکر طراحی نرم افزار رستوران افتادند. با استفاده از منو دیجیتال، مشتریان به راحتی می‌توانند از طریق اسکن بارکد روی میز، منو و قیمت انواع غذا را مشاهده و با داشتن زمان کافی و به دور از هرگونه آلودگی ناشی از لمس منو کاغذی و یا وسایل الکترونیکی مانند تبلت، غذای خود را سفارش دهند. همچنین پرداخت نیز از طریق فاکتور آنلاین انجام می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز درباره فاکتور آنلاین رستوران آشنا شوید.

فاکتور آنلاین چیست؟

فاکتور در حقیقت یک سند است که به وسیله آن فروشندگان می‌توانند هزینه کالا و یا خدماتی را که به مشتریان ارائه کرده‌اند را در اختیار مشتریان قرار دهند. فاکتور آنلاین بهترین راهکار برای داشتن نسخه دیجیتال فاکتور به جای نسخه کاغذی آن است. این نوع از فاکتور باعث صرفه‌جویی در زمان و وقت شما می‌شود. همچنین باعث می‌شود تا فاکتورهای خود را بهتر مدیریت کنید. همچنین فاکتور آنلاین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بلافاصله بعد از پرداخت هزینه خدمات یا محصول خود را مشاهده و از طریق لینک موجود، هزینه را پرداخت نمایند. اما یک فاکتور آنلاین باید دارای چه مشخصاتی باشد؟ در ادامه مهمترین ویژگی‌های آن را بیان می‌کنیم.

  • داشتن شماره: اگر تمام فاکتورهای شما دارای شماره باشند به بهترین نحو ممکن می‌توانید آنها را مرتب کنید. همچنین براساس شماره می‌توانید فاکتورهای پرداخت شده و نشده را تفکیک نمایید.
  • تاریخ ارسال: تاریخ از مهمترین چیزهایی است که حتماً باید در یک فاکتور از نوع آنلاین وجود داشته باشد. از طریق تاریخ بهتر می‌توانید فاکتورهای خود را مدیریت نمایید. در نوع آنلاین فاکتور، تاریخ تسویه به طور خودکار محاسبه می‌شود.
  • اطلاعات مربوط به کسب و کار شما: باید در فاکتور آنلاین رستوران مانند نسخه کاغذی آن به طور کامل تمام مشخصات کسب و کار خود مانند آدرس، شماره تلفن و… را ذکر نمایید. این کار از آن جهت ضرورت دارد که از این طریق مشتریان می‌توانند با شما تماس حاصل نمایند.
  • ذکر اطلاعات لازم مشتری: اطلاعات مشتری مانند نام، نام خانوادگی و… برای فاکتور آنلاین مانند کاغذی لازم است. در حقیقت این کار برای انجام کارهای حسابداری و وارد کردن حساب و اطلاعات افراد برای باشگاه مشتریان بسیار لازم و ضروری است.
  • بیان ویژگی‌های محصولات و خدمات
مشاهده مطلب  ترندهای برتر صنعت رستوران در سال 2023

از مهمترین ویژگی‌های فاکتور آنلاین این است که بتوانید به راحتی تمام مشخصات محصولات و خدمات را در آن وارد کنید.

فاکتور ساز آنلاین

فاکتور ساز آنلاین ابزاری وب‌بیس است که به کسب‌وکارها و فریلنسرها امکان می‌دهد به راحتی فاکتورهای حرفه‌ای و استاندارد را برای مشتریان و کلاینت‌های خود تهیه و ارسال کنند. استفاده از فاکتور ساز آنلاین به تسریع فرآیند صورت‌حساب و دریافت پرداخت کمک می‌کند و نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای پیچیده حسابداری یا تهیه فاکتورها به شیوه سنتی را از بین می‌برد.

هر مجموعه‌ای تنها به دنبال ارائه کار با کیفیت به مشتریان و کسب سود بیشتر است. برای کسب سود بیشتر باید رفاه مشتریان را در نظر گرفت. علاوه بر این چه عواملی باعث سهولت کارهای حسابداری می‌شوند؟ این روزها ابزارهای آنلاین زیادی مانند فاکتورساز ماپرا برای ساختن فاکتور روانه بازار شده است. فاکتور ساز آنلاین برای مکان‌های زیادی قابل استفاده است. از مهمترین این مکان‌ها می‌توان به رستوران اشاره کرد. در رستوران نسبت به بقیه جاها فرد بیشتر با منو و پرداخت سفارش خود سر و کار دارد. به همین دلیل فاکتورساز به شدت مناسب مکان‌هایی مانند رستوران‌ها است.

برنامه جامع رستوران مانند ماپرا به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند راحت‌تر سفارش خود را انتخاب نمایند. در حقیقت نرم افزار تهیه شده برای رستوران باید از منوهای دیجیتال برخوردار باشد تا در کمترین زمان ممکن مشتریان بتوانند کالاهای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همچنین وجود منوهای دیجیتال در نرم افزار برای رستوران بسیار لازم و ضروری است. زیرا به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همچنین فاکتورساز به صاحبان رستوران نیز، این امکان را می‌دهد تا براساس فاکتور آنلاین، تمام کارهای مربوط به حسابداری و صندوق خود را انجام دهند.

 زیرا وجود اطلاعات جامع در یک جا کارهای حسابداری را بسیار آسان می‌کند و از هرگونه اشتباه و خطا در این زمینه جلوگیری می‌نماید. باشگاه مشتریان رستوران از مهمترین عواملی است که باعث جذب مشتریان بسیار زیادی می‌شود. در این باشگاه و سایر باشگاه‌های مشتریان، تخفیف‌های بسیار خوبی برای مشتریان وفادار در نظر گرفته شده است. وجود باشگاه مشتریان و تخفیفات و امتیازهای فوق‌العاده در آن باعث معرفی رستوران به افراد دیگر و جذب مشتریان بیشتر می‌شود. به همین دلیل باشگاه مشتریان رستوران تاثیر بسیار زیادی در رشد و رونق رستوران دارد. نرم افزاری که ماپرا برای رستوران‌ها ارائه می‌دهد دارای باشگاه مشتریان نیز است.

مشاهده مطلب  فروشگاه مجازی و کاربرد آن چیست ؟

روش های ساخت فاکتور آنلاین

فاکتور آنلاین اندروید

این روزها بیشتر افراد از طریق گوشی‌های همراه خود کالاها و محصولات مورد نظر را جستجو می‌کنند. از محصولات غذایی تا انواع لباس و پوشاک و… را می‌توان با یک جستجو ساده در اپلیکیشن‌های گوشی پیدا کرد. اما عاملی که بیشتر باعث شد تا سفارش‌های اینترنتی افزایش یابد کرونا بود. بیشتر افراد غذاهای مورد علاقه خود را از طریق اپلیکیشن سفارش می‌دهند. این روزها بیشتر رستوران‌ها دارای اپلیکیشن هستند. همچنین با مراجعه به سایت رستوران نیز می‌توان پرداخت آنلاین را انجام داد. فاکتور آنلاین اندروید به مشتریان این امکان را می‌دهد تا پس از انتخاب سفارش خود، بتوانند به راحتی آن را پرداخت نمایند. از بزرگترین مشکلاتی که هنگام سفارش غذا به صورت آنلاین ممکن است رخ دهد، عدم موجودی غذا بعد از ثبت سفارش است. به طور مثال مشتری هنگام ثبت سفارش موجودی غذا را مشاهده می‌کند اما پس از ثبت سفارش متوجه عدم موجودی آن خواهد شد.

فاکتور آنلاین اندروید

 این از بزرگترین مشکلاتی است که باعث نارضایتی مشتریان می‌شود. حالا تصور کنید مشتری چند بار سفارش دهد و پس از سفارش متوجه عدم موجودی شود. این کار باعث می‌شود به زودی کلیه مشتریان خود را که به صورت آنلاین غذا سفارش می‌دهند از دست بدهید. برای رفع این مشکل باید تنظیمات منوهای دیجیتال به گونه‌ای باشد که با منوی رستوران اصلی سریع هماهنگ شود. پلتفرم ماپرا از آن دسته پلتفرم‌هایی است که تمام این مشکلات را برای شما حل کرده است.

 طراحان ماپرا در طراحی آن به تمام این مشکلات در زمینه سفارش‌های آنلاین پایان داده‌اند. نرم افزار ماپرا دقیقاً موجودی سفارش آنلاین و حضوری را همزمان نشان می‌دهد. فاکتور آنلاین اندروید دقیقاً متناسب با امکانات گوشی‌های همراه تهیه شده است. این فاکتور به مشتریان امکان پرداخت پس از سفارش  در منزل به صورت آنلاین و عدم مراجعه به رستوران برای پرداخت حضوری را از طریق گوشی همراه می‌دهد.

امتیاز دادن به این نوشته post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید