Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی

بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی

فهرست مطالب

حسابداری چیزی به جز مدیریت کردن هزینه ها نیست. در راستای انجام امور مربوط به حسابداری، استفاده از اپلیکیشن های مختص این حوزه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. امکانات نرم افزار ها با هم متفاوت است و با استفاده از آن ها می توان در هر زمان و هر مکان نسبت به انجام امور حسابداری اقدام کرد.

امروزه با گسترش فناوری و دسترسی همه ی افراد جامعه به آن، افراد به سادگی می توانند کسب و کار خود را مدیریت کنند. استفاده از مدیریت دستی امور دیگر جایی در ذهن و عملکرد افراد جامعه ی امروز ندارد. بدون تردید اهمیت مدیریت مالی در کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست. صفحه های گسترده اطلاعات مالی شما را به صورت طبقه بندی شده در اختیار شما قرار می دهند.

در ادامه با 10 اپلیکیشن حسابداری خارجی آشنا خواهید شد که صرفا جنبه معرفی دارد و  پیشنهاد نمی شود (نرم افزار داخلی انتهای مطلب قرار دارد)

یکی از نرم افزار های حسابداری اندروید، نرم افزار Zoho Books است. این نرم افزار مختص کسب و کار های کوچک است. با استفاده از آن می توان به راحتی به تمامی اطلاعات حساب ها دسترسی پیدا کرد.

بسته ی نرم افزار حسابداری اندروید Wave دو نرم افزار حسابداری را در اختیار شما قرار می دهد. این دو نرم افزار با نام های Invoice by Wave و Receipts by Wave عرضه شده اند. برنامه ی اول فاکتور ها را ایجاد و کنترل می کند. برنامه ی دوم هم امکان گرفتن عکس از رسید های حسابداری را فراهم می سازد. این برنامه ها مانند بسیاری از برنامه های حسابداری، دارای منو دیجیتال هستند.

دیگر نرم افزار حسابداری اندروید، نرم افزار Book Keeper است. این برنامه قابلیت های متعددی را از قبیل ساخت فاکتور، سادگی در طراحی رابط کاربری و اعلام کردن موجودی در خود گنجانده است. مزیت اصلی این نرم افزار، سادگی در عین برخورداری از قابلیت های متعدد است.

نرم افزار حسابداری اندروید Fresh Books برای افراد آزاد کار و کسب و کار های کوچک و پروژه ای طراحی و ایجاد شده است. این برنامه اطلاعاتی از قبیل ایجاد و بررسی فاکتور ها، بررسی پرداخت های انجام شده و مشاهده ی عکس های رسید را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاهده مطلب  ساخت اولین رستوران درمتاورس (Metaverse) + آموزش عملی

اپلیکیشن حسابداری اندروید Quick Books از نسخه ی وب نیز برخوردار است. می توان از بسیاری از قابلیت های این نرم افزار در نسخه ی اندروید بهره برد. مشاهده ی اطلاعات معاملات، دریافت عکس رسید ها و ایجاد فاکتور، تنها مواردی از خدماتی است که این برنامه به کاربران ارائه می دهد.

اپلیکیشن حسابداری آیفون Personal Capital یکی از پر مخاطب ترین برنامه های حسابداری در جهان است. این برنامه انجام بسیاری از امور حسابداری را پوشش می دهد.

اپلیکیشن حسابداری موبیلز Mobills نیز از جمله برنامه هایی است که به صورت هدف مند به کاربر اجازه می دهد تا امور حسابداری خود را مدیریت و بررسی کند.

برنامه حسابداری PocketGuard یکی از برنامه های مطرح حسابداری است. این برنامه برای آیفون نوشته شده است و از مزایای آن، طراحی رابط کاربری مناسب است.

از اپلیکیشن مدیریت مالی و حسابداری Mint می توان در راستای مدیریت هزینه ها بهره برد. این برنامه نیز برای آیفون ساخته و طراحی شده است.

به تازگی اپلیکیشن حسابداری Spend بر اساس سیستم عامل iOS به بازار عرضه شده است. علاوه بر دارا بودن قابلیت های مالی و حسابداری، از امنیت و رابط کاربری بسیار قوی برخوردار است.

از نرم افزار های معرفی شده می توان در بسیاری از کسب و کار ها استفاده کرد. مثلا اگر یک رستوران را در نظر بگیرید، می توانید فاکتور آنلاین رستوران را صادر کرد یا از این نرم افزار ها به عنوان نرم افزار حسابداری رستوران در خصوص امور مالی و حسابداری بهره ببرید. ایجاد باشگاه مشتریان رستوران نیز یکی از دیگر راهکار های خلاقانه ای است که می توانید از نرم افزار های حسابداری در این خصوص بهره ببرید.

بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی اندروید چه ویژگی هایی دارد؟

در سال های اخیر در کشور ما نیز اقدام به تولید اپلیکیشن حسابداری شخصی اندروید شده است. با استفاده از این اپلیکیشن ها می توان به راحتی برنامه های مالی و حساب های خود را مدیریت کرد و بر دخل و خرج خود نظارت داشت. مهم نیست چه چالشی در مدیریت مالی شخصی داشته باشید، مهم این است که استفاده از برنامه های حسابداری می تواند مشکل شما را در این خصوص حل کند.

مشاهده مطلب  آشنایی با سیستم مدیریت مالی نوین

از خدماتی که این دسته از برنامه ها در اختیار کاربران قرار می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت در آمد ها
  • مدیریت وام ها و بدهی ها
  • بدهکاری و بستانکاری
  • بررسی وضعیت ارز های گوناگون
  • برخورداری از انواع تقویم
  • برخورداری از رابط کاربری به روز و ساده

در برخی از نرم افزار های حسابداری شخصی اندروید می توان تراکنش های بانکی صورت گرفته را ثبت کرد. حتی می توانید در صورت لزوم تراکنش های ثبت شده را طبقه بندی کنید.

یکی از دیگر ویژگی هایی که در این نرم افزار ها به کار رفته است، طراحی مطابق با الگو های طراحی گوگل است. ویژگی مهم دیگر، برخورداری از قابلیت دریافت خروجی های اکسل و PDF است. در این صورت می توانید در صورت لزوم، اطلاعات مورد نظر خود را در رایانه مشاهده کنید یا حتی به افراد مورد نظر انتقال دهید.

بسیاری از این نرم افزار ها قابلیت گرفتن پشتیبان از اطلاعات را دارند. این قابلیت نگرانی کاربران را در استفاده از نرم افزار کاهش می دهد.

 

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی کدام است؟

امروز در بازار، نرم افزار های حسابداری ، مدیریتی و فروش زیادی مشاهده می شود که هر کدام مزایا و معایبی دارد. در بین همه آن ها طبق نظر مشتریان و مستندات بهترین نرم افزار فروش، ماپرا است که ویژگی های برتر و خاصی دارد. البته علاوه بر ویژگی هایی که نرم افزار های فروش بازار دارا هستند.

 

  • ماپرا

از قابلیت های خاص این برنامه می توان به امکان استفاده از آن در بیش از 1 دستگاه اشاره کرد. با استفاده از این برنامه می توان تمامی امور مالی و حسابداری از جمله زمان بندی پرداخت اقساط، پرداخت بدهی و مدیریت هزینه ها را انجام داد.

با هر دستگاهی می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. در هر کجا که باشید حتی در سفر

اطلاعات شما به صورت ابری ذخیره می شود. این امکان باعث بالارفتن امنیت هک یا از بین رفتن اطلاعات شما دارد.

نرم افزار فروش ماپرا قابلیت های دیگری نیز دارد که برای اطلاع از آن می توانید با کارشناسان ماپرا تماس حاصل نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید