Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آشنایی با سیستم مدیریت مالی نوین

مدیریت مالی نوین با ماپرا

فهرست مطالب

در وضعیت اقتصادی کنونی بی شک یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی هر فروشگاه،شرکت،یا هر بیزنسی چه در فضای آفلاین و چه در فضای آنلاین قطعا مدیریت درآمد و از طرفی توسعه بازار در این بازار پررقابت است.

شرکت‌ها امروزه هزینه های گزافی برای به خدمت گرفتن مشاورانی می‌کنند که این دو مورد را برای آن ها بالانس کند،اما این سوال مطرح است آیا تمام این شرکت‌ها توان به خدمت گرفتن چنین مشاورانی را دارند.

در دنیای امروز مدیریت سیستم مالی از چندین جنبه تشکیل می‌‌‌شود که

مدیریت درگاه پرداخت

مدیریت ورودی‌های مالی شرکت

مدیریت فاکتورهای خروجی

است.

حال فرض کنید یک نرم افزار مدیریت مالی وجود داشته باشد که تمامی خدمات بالا را به شما ارائه کند،نسبت به آن چه رویکردی خواهید داشت؟

در ادامه این مقاله ما با شما در مورد نرم افزار کافی شاپ صحبت خواهیم کرد که علاوه بر مدیریت مالی و توسعه درآمد به شما خدماتی همچون درگاه پرداخت بانکی و لینک پرداخت محصول و راهکار ارتباط جذاب با مشتری می‌دهد.

1-اهمیت مدیریت مالی در کسب و کار:

بررسی اهمیت مدیریت مالی کسب و کار را با چند بررسی ساده ادامه می‌دهیم.

اگر بخواهیم بی پرده به موضوع نگاه کنیم مدیریت مالی یکی از مهم ترین واحدها در رشد و توسعه یک شرکت است زیرا تعیین کننده اختیارات،محدودیت ها و شاخص هاست و از طرفی تامین مالی بخش‌های دیگر یک مجموعه از دل این سیستم انجام می‌شود.

سیستم کسب و کار امروز تمام فعالیت‌های سازمانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تمام شرکت ها را مجبور می‌کند که به سمت استراتژی و برنامه های جدید بروند که هر یک از این برنامه‌ها بودجه خاصی را می‌طلبد؛ لذا دیگر زمان آزمون و خطا نیست و بسیاری از افراد صاحبان کسب‌و‌کار، مشاوران مالی و اقتصادی که در بازار به صورت کاربردی کار کرده‌اند، می‌توانند از بخش زیادی از ضرر پیشگیری کنند و راه‌های انتخابی را به بهترین شیوه نشان دهند.

مشاهده مطلب  ۵ ترفند حرفه ای و خلاقانه برای عکاسی از غذا

اما به خدمت گرفتن مشاوران هزینه های گاها سنگینی خواهد داشت و ممکن است بسیاری از مجموعه ها بخصوص فعالان اینستاگرامی توانایی تقبل این هزینه ها را نداشته باشند.

2-راهکار مناسب برای مدیریت مالی چیست:

اگر شما هم امکان راه اندازی چنین دپارتمان هایی را ندارید و یا سیستم مدیریت مالی شما نیاز به کمک و یا مشاوره دارد،ماپرا بهترین زیر ساخت و مشاور برای شماست.

ماپرا تمامی نیازهای شما از جمله اطلاع از میزان درآمد و یکپارچه کردن درگاه پرداخت تا باشگاه مشتریان و توسعه بازار برای شما انجام ‌می‌هد.

در ماپرا شما خدماتی همچون ماپرا لینک،ماپرا بل، و ماپرا پیج دارید که با استفاده از این خدمات تمامی نیازهای مالی شما برطرف خواهد شد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

3-ماپرا لینک چیست:

ماپرا لنیک در واقع خدمتی است که درآن شما برای هر محصول خود می‌توانید یک صفحه انحصاری جدید را ایجاد کنید صفحه ای که در آن هر محصول شما علاوه بر مشخصات درگاه پرداخت هم خواهد داشت.

این قابلیت بسیار برای افرادی که در اینستاگرام فروشگاه دارند مناسب است بخصوص افرادی که کاربران زیادی پیش از خرید در دایرکت سوالات زیادی می‌پرسند.با استفاده از ماپرا لینک شما پاسخ تمام کاربران را میتوانید در یک صفحه قرار دهید که لینک پرداخت هم همانجا هست با این کار شما در کسری از زمان می‌توانید تعدادی زیادی دایرکت را پاسخ دهید.

4-ماپرا پیج چیست:

این خدمت برای افردی است که قصد دریافت پول از تعداد زیادی کاربر دارند ولی نمیخواهند اطلاعات حساب آنها فاش بشود.

این خدمت مناسب برای کاربرانی است که فعالیت های خیریه یا پیج های تبلیغاتی دارند.

مشاهده مطلب  ضرورت نرم افزار انبارداری + تاثیر آن در بهبود عملکرد چیست ؟

5-ماپرا بل چیست:

در این خدمت از شرکت ماپرا شما می‌توانید برای هر شخصی که نیاز داشته باشد فاکتور با نام برند و لوگوی خودتان صادر کنید.

این خدمت بیشتر مورد نیاز افرادی که است که سبک کسب و کارشان کمی رسمی است و یا مشتریانی دارند که نیاز به فاکتور خرید دارند.

6-ماپرا گیت:

همه ما قطعا تجربه خرید از فروشگاه های اینترنتی را داشته ایم.

مهم ترین بخش یک فروشگاه اینترنتی درگاه آن است که بتوانید به وسیله آن چرخه پرداخت را کامل کنید.

ماپرا علاوه بر تمامی خدمات گفته شده به شما درگاه بانکی هم می‌دهد با این تفاوت که شما درگاه بانکی را برند خودتان می‌توانید بسازید.

درگاه بانکی ماپرا هم برای وردپرس و هم سایر سی ام اس ها آماده کار است.

ماپرا گیت

7-ماپرا کلاب:

توسعه بازار و فروش زمانی اتفاق می‌افتد که شما تصویر واضحی از بازار و مشتریان خود و رفتار انها داشته باشید.

ماپرا کلاب به شما کمک می‌کند که شناخت مشخصی از مشتریان خود و اخلاق آن ها داشته باشید تا بتوانید با راه های ارتباطی که به شما می‌دهد بازار خود را توسعه دهید و همچنین بتوانید مشتریان خود را بیشتر از همیشه به خود وفادار کنید و فروش محصولات جدید خود را بسیار زیاد کنید.

8-نتیجه گیری:

در پایان این مقاله خوب است بدانید که با ماپرا شما می‌توانید نسل جدیدی از ارتباط با کاربران خود را تجربه کنید و بسیاری از مزایای دیگر را در کنار مدیریت سیستم مالی بدست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید