10ایده تولید محتوای اینستاگرام در حوزه کافه رستوران

10ایده تولید محتوای اینستاگرام در حوزه کافه رستوران
بازدید 64

امروز شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی در زندگی روزمره ما اهمیت ویژه ای دارد. این امر در حوزه کسب و کارهایی همچون کافی شاپ و رستوران نیز صدق می کند. به گفته بزرگان دیجیتال مارکتینگ و تجربه شخصی افراد، کسانی در سوشال مدیا دیده می شوند که از ایده های خلاقانه و جذاب استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم تا 10 ایده و روش تولید محتوای جذاب صنعت کافه رستوران و دیگر اصناف را با شما به اشتراک بگذاریم …

منو دیجیتال امروزه با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و استفاده ی روزافزون افراد از فضای مجازی محبوبیت خاصی پیدا کرده است. مهم نیست شما در فضای مجازی دارای (کسب و کار) هستید و یا برای پیدا کردن (کالا و خدمات) مورد نیاز خود این فضا را رصد می کنید. نکته مهم این است که در مورد اصطلاحات و کاربرد های فضای مجازی دانش خود را بالا ببریم.

 

هشتگ های پربازدید اینستاگرام رستوران و کافی شاپ

کاربران اینستاگرام برای طبقه بندی و برچسب گذاری محتوای خود از هشتگ استفاده می کنند. به طور کلی هشتگ ترکیبی از حروف، اعداد و یا ایموجی ها است که قبل از آن از شارپ (#) استفاده می شود و قابل کلیک کردن است. به محض کلیک کردن روی آن کاربران می توانند تمام پست هایی که مرتبط با آن است را مشاهده کنند. مثلا : #غذای_ایرانی

باشگاه مشتریان رستوران چگونه تشکیل می شود؟ شما برای دسته بندی پست ها می توانید از هشتگ هایی استفاده کنید که عمومیت دارند. اما کسب و کارهای بزرگ از هشتگ های خاص استفاده می کنند تا ضمن ایجاد برتری نظر مخاطبان را هم به خود جلب کنند. در این راستا گاها باشگاه های مشتریان رستوران نیز شکل می گیرند که باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت افزایش فروش رستوران می شود.

راه کاری دیگر برای ایجاد باشگاه مشتریان ،استفاده هرچه بیشتر از هشتگ هاست. اگر از هشتگ ها درست و به جا استفاده شود سبب می شود محبوبیت شما روز به روز بیشتر شود. هشتگ ها شما را نقطه مرجع قرار می دهند تا افرادی که با شما هم نظر هستند به سمت شما جذب شوند. این امر سبب افزایش فالوورهای می شود.

مشاهده مطلب
تحول دیجیتال رستوران و کافه چگونه رخ خواهد داد؟

هشتگ های پربازدید اینستاگرام

اهمیت اینستاگرام در فروش کافه رستوران ها 

ایده تولید محتوای اینستاگرام در حوزه کافه و رستوران بستگی به خلاقیت و نوآوری شما دارد. رستوران هایی که از ( منو دیجیتال ) استفاده می کنند ضمن اینکه مجهز به نرم افزار رستوران هستند می توانند صفحه ی رستوران را نیز به مشتریان معرفی کنند. بدین ترتیب آنها با عکس هایی که می گیرند رستوران را تگ کرده و از هشتگ های مخصوص شما هم استفاده کنند. طبق گزارش و آمارها حقیقتا اینستاگرام در برندینگ و فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با نرم افزار رستوران تکمیل می شود.

اهمیت اینستاگرام در فروش کافه رستوران ها

 دو ایده تولید محتوای اینستاگرام در حوزه کافه و رستوران به شرح زیر است:

  • داستان برقراری رستوران خود را در یک پست اشتراک گذاری کنید. بهتر است این کار خلاصه و مختصر باشد اما شامل نکاتی جالب باشد تا مخاطب را جذب کند. مثلا می توان عنوان کرد این رستوران توسط چه کسی پایه گذاری شده و یا علت نام گذاری رستوران چیست و …
  • موثرترین ایده تولید محتوای اینستاگرام در حوزه کافه و رستوران استفاده کردن از عکس و فیلم از پشت صحنه ی آشپزی و آشپزخانه است. کوتاه یا بلند بودن فیلم مهم نیست. گاها حتی فیلمی چند ثانیه ای نیز که مهارت آشپزان را به نمایش میگذارد برای مخاطبان جذاب است. می توانید از مراحل آماده سازی غذایی خاص فیلم تهیه کنید. بدین ترتیب مخاطبان ترغیب می شوند تا آن غذا را امتحان کنند.

برخی دیگر از ایده تولید محتوای اینستاگرام در حوزه کافه و رستوران به اختصار عبارتند از :

  • معرفی کارکنان و سر آشپزان به فالوور ها
  • تشویش فالوور ها به ثبت کردن نظرات خود
  • برگزار کردن مسابقات در صفحه ی رستوران
  • استفاده کردن از محتوایی که توسط مشتریان تولید شده (فیلم و عکس)
  • استفاده به موقع از استوری و لایو در صفحه رستوران
  • معرفی منوی غذایی رستوران
  • نظرات مشتریان خود را استوری کنید
  • مناسبت ها را فراموش نکنید. مثلا تبریک گفتن سال نو
  • اگر به دنبال نیروی جدید هستید حتما با مخاطبان خود در میان بگذارید
  • عکس های با کیفیت و خلاقانه بگیرید
  • و….
مشاهده مطلب
4 معیار کلیدی برای سنجش رضایت مشتری

باشگاه مشتریان رستوران نیز محیط مناسبی برای تبلیغ صفحه ی شما در شبکه های مجازی است.

 

معرفی سایت هشتگ یابی

قبل از معرفی سایت هشتگ ، خوب است لزوم استفاده ی رستوران ها از (نرم افزارهای رستوران) را بیان کنیم.

  • اعتماد مشتریان نسبت به شما بالا رفته و آنها نسبت به شما وفادار خواهند شد.
  • مشتریان سفیر رستوران و کافه ی شما خواهند شد.
  • تعامل بین شما و مشتری ها بالا می رود.

زمانی که افراد به رستوران شما می آیند منوهای دیجیتال نظر آنها را جلب می کند. در اکثر مواقع از محیط و غذای رستوران عکس می گیرند. تشویق مشتریان به ارسال تصاویر با (هشتگ های مورد نظر شما) راهی است که علاوه بر جذب فالوور، بازدید های شما را نیز افزایش می دهد.

همواره نرم افزار رستوران را بروز کنید تا بتوانید بهتر خدمات را به مشتریان ارائه دهید. نام رستوران خود را در همه ی شبکه های اجتماعی ثابت نگه داشته و تغییر ندهید. بدین ترتیب در ذهن افراد تثبیت می شوید و برای پیدا کردن شما دچار سردرگمی نمی شوند. پیشنهاد می شود در آخر نام رستوران نام شهر و یا مخفف آن را قید کنید.

از لوگوی رستوران بع عنوان عکس پروفایل استفاده کنید. این که شما از فاکتور آنلاین رستوران استفاده می کنید شما را جزو بروزترین ها قرار می دهد.

درباره ی سایت هشتگ : هشتگ حاصل فعالیت های چندین ساله ی متخصصان در این زمینه است که سبب شده بسیار جامع شود. این سایت در حوزه ی خود بی رقیب است.

 سایت هشتگ با استفاده از دانش آموختگان دانشگاه های برتر و بهره گیری از (هوش مصنوعی و علوم) ، سبب راه اندازی باشگاه مشتریان شده است. همین طور توسعه ابزار های جمع آوری اطلاعات نیز در حیطه کاری این سایت می باشد.

خدمات سایت هشتگ عبارتند از :

  • نظارت تصویر برندها
  • جستجو در شبکه های اجتماعی
  • گرایش شبکه های اجتماعی
  • افکارسنجی
  • مدیریت بحران
  • تحقیقات در مورد بازار
  • شناسایی شبکه گسترده
  • آنالیز کمپین
  • شناسایی اینفلوئنسر ها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.