Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

10 تا از بهترین سایت های رستورانی

سایت رستوران

فهرست مطالب

قبل از اینکه شما را با چند سایت رستوران موفق در ایران و خارج از ایران آشنا کنیم؛ بهتر است ابتدا به سراغ مزیت های سفارش آنلاین غذا برویم. سیستم سفارش آنلاین غذا کمک شایانی در زمینه صرفه جویی زمان و هزینه‌ها کرده است. صاحبان کسب و کار های رستورانی و فست فود استقبال زیادی از این سیستم فروش کرده‌اند. سفارش آنلاین قابلیت جذب مشتری به صورت مجازی را به رستوران‌ها می‌دهد. همچنین آن‌ها می‌توانند مشخصات مشتریان خود را داشته باشند و از طریق نظرسنجی و نظراتی که مشتریان آن ها ثبت می‌کنند؛ کیفیت خدمات خود را افزایش دهند.

اما سفارش آنلاین غذا چه مزیت ها و فوایدی برای مشتریان دارد؟

نمونه سایت رستوران

سهولت سفارش از طریق سایت رستوران ها

تا اوایل دهه نود این امکان برای شما وجود نداشت که غذای خود را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت رستوران سفارش دهید؛ شما حتما می‌بایست به صورت حضوری مراجعه می‌کردید و سفارش خود را ثبت می کردید یا باید با رستوران تماس می‌گرفتید و رستوران در صورت داشتن پیک غذا را برای شما ارسال می‌‎کرد. اما در حال حاضر به راحتی می‌توانید از داخل منزل خود و از طریق سایت رستوران غذای خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

دسترسی به غذا های متنوع از طریق سایت رستوران

یکی دیگر از مزیت‌های سفارش آنلاین غذا دسترسی به انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. رستوران‌ها در سایت خود مجموعه‌های غذایی متنوع را کنار هم قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند به راحتی و با توجه به ذائقه خود صبحانه، نهار و یا شام خود را انتخاب کنند. همچنین در کنار غذای اصلی مشتریان می‌توانند به انواع پیش غذا، دسر و نوشیدنی دسترسی داشته باشید.

برخورداری از کد های تخفیف و صرفه جویی در هزینه ها

اغلب افراد در آخر هفته دوست دارند در کنار هم باشند و از صرف زمان برای کارهای روتین خودداری کنند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین غذای خود را سفارش ‌دهند. با ثبت اطلاعات مشتریان شما می‌توانید آن‌ها را عضو باشگاه مشتریان رستوران خود کنید و به صورت هفتگی یا ماهانه کد تخفیف‌های تخفیفی را به آن‌ها اختصاص دهید. البته برخی از سایت های رستورانی و اپلیکیشن های سفارش غذا همواره شامل تخفیف هستند و شما می‌توانید از این رویکرد نیز استفاده کنید.

استفاده از تجربیات سایر مشتریان رستوران

 تمامی افراد برای اینکه خرید بهتری داشته باشند؛ از تجربیات دیگران استفاده می‌کنند. در هر سایت رستوران قسمتی وجود دارد که کاربران می‌توانند نظر خود را در زمینه‌های کیفیت غذا، زمان رسیدن سفارش و … ثبت کنند. مشتریان می‌توانند به قسمت نظرات کاربران مراجعه کنند و با توجه به تجربیات دیگران سفارش خود را از طریق سایت رستوران ثبت کنند. به هر میزانی که خدمات ارائه شده توسط شما از کیفیت بیشتری برخوردار باشد نظرات ثبت شده مثبت ترخواهد بود و این موضوع می‌تواند به دریافت سفارشات بیشتر به شما کمک کند.

پیگیری سفارش از طریق سایت رستوران

تمامی سایت‌های رستورانی قابلیت پیگیری سفارش را برای مشتریان خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید از مراحل اولی آماده سازی سفارش، تا زمان تحویل سفارش را به اطلاع مشتریان برسانید و در صورت بروز مشکل با پشتیبانی تلفنی مشکلات آن‌ها را مرتفع سازید.

سفارش از سایت رستوران روش پرداخت متنوع را در اختیار مشتریان می‌گذارد

یکی از مهم ترین مزیت‌های سفارش آنلاین این است که مشتریان می‌توانند هزینه غذای خود را به روش‌های مختلفی پرداخت کنند. آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که هزینه را به صورت آنلاین یا پرداخت در محل، بپردازند. البته دقت داشته باشید که شما می‌توانید کدهای تخفیف را فقط برای پرداخت آنلاین در نظر بگیرید. حال که با مزیت های سفارش آنلاین غذا آشنا شدید؛ با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های بهترین سایت های رستوران آشنا کنیم.

مشاهده مطلب  اهمیت طراحی منو رستوران از نگاه مشتریان ؟

ویژگی های بهترین سایت رستوران

به نظر شما بهترین سایت های رستوران چه ویژگی هایی دارند؟ یک سایت رستوران با توجه به تعداد بالای بازدیدکنندگان و مشتریان خود به بهترین سایت رستوران تبدیل می شود. اما این جذابیت سایت است که تعداد بازدید را بالا می برد.

سایت رستورانی

یک سایت رستورانی باید خصوصیاتی همچون زیبایی ظاهری، قالب مناسب، محتوای مفید برای مشتریان، سفارش غیر حضوری، دسترسی راحت و آسان و … را دارا باشد. البته باید بدانید که طراحی خوب یک سایت رستوران نمی تواند به تنهایی عامل جذب مشتری باشد. برای مثال اگر یک سایت رستوران حاوی تصاویر بی کیفیت غذا باشد؛ آیا کسی به سراغ خرید از این سایت می رود؟ برای درک بهتر این موضوع برای شما بهترین سایت های رستوران ایرانی و خارجی را بررسی کرده ایم.

نمونه سایت رستوران

سایت رستوران Bevri

یکی از بهترین سایت های رستوران، سایت Bevri می باشد. تصاویر این سایت منحصر به فرد هستند و حس خوشمزگی را به شما القا می کنند. در این سایت شما می توانید غذا و حتی میز خود را رزرو کنید. منوی این سایت هم بسیار جذاب می باشد؛ در این منو تمامی نوشیدنی ها و غذاها دسته بندی شده اند و برای هر دسته یک تصویر شاخص و با کیفیت وجود دارد. سایت کافه رستوران Bevri کیفیت گرافیکی بالایی دارد.

سایت رستوران Le Mugs

زمانی که وارد سایت این رستوران می شوید همه چیز در صفحه اول وجود دارد؛ در واقع این سایت به دور از هرگونه صفحه اضافی ساخته شده است. این سایت از بهترین سایت های رستوران در سراسر جهان می باشد و طراحی بسیار زیبایی دارد. در همان ابتدا برای شما پیغام خوش آمد گویی نمایان می شود. وقتی که در صفحه پایین تر می روید، تصاویر را می بینید که در حال حرکت هستند.

در واقع این سایت شما را ترغیب می کند که تا انتها مطالب سایت را دنبال کنید. پس از معرفی کوتاه رستوران، فضای داخلی رستوران نمایش داده می شود. پس از آن منوی رستوران برای شما باز می شود. منوی این رستوران بسیار جذاب است و شما با کلیک بر روی هر غذا، تنوع آن را مشاهده می کنید. برای مثال اگر روی تصویر پیتزا کلیک کنید، انواع پیتزا برای شما نشان داده می شود. قیمت هر غذا در سایت ذکر شده است. پس از نمایش منو، گالری تصاویر رستوران به نمایش در می آید. در آخر کارکنان رستوران و گروه موزیک رستوران معرفی می شوند. در واقع مهم ترین اصل جذب مخاطب این سایت استفاده از تصاویر جذاب و همچنین محتوای مختصر و مفید می باشد.

سایت Michi Ramen

در سایت رستوران Michi Ramen تصاویر زیادی از غذا ها قرار داده نشده است؛ ولیکن این سایت طراحی بسیار منظم و دقیقی دارد. در سایت این رستوران از رنگ های قرمز و زرد استفاده شده است. ابتدا تصاویری از غذا به شما نمایش داده می شود و سپس منوی رستوران برای شما باز می شود. شما می توانید در اولین صفحه سایت تنوع غذایی را به طور کامل ببینید. مشتریان این رستوران می توانند از نزدیک ترین شعبه سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنند.

سایت رستوران Blackhouse

با توجه به نام این رستوران، در طراحی این سایت از رنگ مشکی استفاده شده است. بر خلاف سایت های قبلی منوی این رستوران در منوی سایت بارگذاری شده است و می توانید فایل پی دی اف آن را دانلود کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

سایت Block 16

یکی از معروف ترین سایت های رستوران، سایت Block 16 می باشد. بر خلاف سایر سایت های رستورانی، این سایت در صفحه اول خود از ویدئو استفاده کرده است. در نگاه اول شما تصویری از غذا های مختلف می بینید؛ اما اگر دقت کنید غذا های داخل تصویر در حال خورده شدن هستند. در پایین صفحه هم ویدئویی از سرخ شدن گوشت گذاشته شده است. با چند نمونه از موفق ترین سایت های رستوران در خارج از کشور آشنا شدیم؛ اکنون چند نمونه سایت ایرانی را نیز باهم بررسی می کنیم.

مشاهده مطلب  تحول دیجیتال رستوران در پاندمی و بعد از آن چگونه است؟

سایت رستوران‌ زنجیره‌ای بورسا کباب

سایت بورسا کباب یک سایت حرفه ای و کاربرپسند است. این سایت دارای طراحی گرافیکی زیبا و جذاب است و از رنگ های شاد و زنده استفاده شده است. اطلاعات سایت به طور کامل و جامع ارائه شده است و به راحتی قابل دسترس است.صفحه اصلی سایت شامل اطلاعاتی درباره رستوران، منوی غذاها، شعبات رستوران و اخبار و رویدادهای مرتبط است. در صفحه منوی غذاها، انواع غذاهای ترکیه ای با تصاویری جذاب و توضیحات کامل معرفی شده اند. همچنین امکان سفارش آنلاین غذا از طریق سایت وجود دارد. در صفحه شعبات رستوران، آدرس و اطلاعات تماس تمامی شعبات رستوران در سراسر ایران ارائه شده است. همچنین امکان مشاهده موقعیت شعبات بر روی نقشه وجود دارد.

سایت رستوران الیاسام

رستوران الیاسام یکی از رستوران‌های مجلل و معروف پایتخت است که در منطقه وردآورد تهران واقع شده است.. غذاهای ایرانی این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می‌شوند و طعمی بی‌نظیر دارند. همچنین، غذاهای فرنگی این رستوران نیز توسط سرآشپزهای حرفه‌ای تهیه می‌شوند و طعمی مشابه با رستوران‌های اروپایی دارند. سایت این رستوران با طراحی ساده و مینیمالیستی خود، اطلاعات خوبی را در مورد رستوران و غذا به شما ارائه می‌دهد. در صفحه اصلی سایت، تصویری از فضای داخلی رستوران به همراه اطلاعات تماس و آدرس رستوران قرار دارد. همچنین، یک منوی آنلاین با عکس و توضیحات کوتاه از هر غذا در دسترس است. در بخش “درباره ما”، اطلاعات کاملی در مورد رستوران، تاریخچه آن، و فلسفه کاری آن ارائه شده است. همچنین، در این بخش می توانید با تیم مدیریت و کارکنان رستوران آشنا شوید.

سایت عمارت زعفران

عمارت زعفران تله کابین کافی شاپ در مجموعه فرهنگی تله کابین توچال است. این کافی شاپ در ورودی کوه نوردی توچال، در خیابان زعفرانیه تهران، واقع شده است. شما می‌توانید از طرق آدرس BXOXY.COM به سایت این کافه دسترستی داشته باشید و نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه‌ای که سرو می‌شود را سفارش دهید. یک سایت این مجموعه ساده و کاربردی و به خوبی نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده می‌کند. این سایت در طراحی خود از رنگ‌های آرامش‌بخش استفاده کرده است و به خوبی توانسته است حال و هوای درونی مجموعه را نیز در سایت خود به تصویر بکشد .

سایت مطعم بیت المندی

رستوران مطعم بیت المندی اولین رستوران یمنی ایران است که در سال 1397 افتتاح شد. رستوران مطعم بیت المندی به دلیل غذاهای خوشمزه و باکیفیت خود، به سرعت به محبوبیت رسید. طراحی سایت این رستوران ساده و مینیمال است که باعث شده تا غذا‌ها به آسانی در اختیار مشتریان قرار گیرد . در سایت این رستوران اطلاعات به صورت کامل و واضح در اختیار مشتریان قرار گرفته است. در سایت امکان سفارش آنلاین غذا نیز وجود دارد. کاربر می تواند با وارد کردن اطلاعات خود مانند نام، آدرس و شماره تماس، غذای مورد نظر خود را سفارش دهد. همچنین، کاربر می تواند زمان تحویل غذا را نیز مشخص کند.

طراحی سایت رستوران با یکپارچه پلتفرم

اگر شما هم به دنبال طراحی سایت رستوران خوب برای خود هستید می‌توانید از سایت ساز رستوران نرم افزار ماپرا استفاده کنید. ماپرا با آماده سازی یک پلفرم اختصاصی متفاوت می‌تواند سرعت کار شما را بالا ببرد. شما می‌توانید این پلتفرم را بر اساس نیازهای خود سفارشی سازی کنید. برای دریافت مشاوره بیشتر شما می‌توانید از طریق لینک درخواست خود را ثبت کنید تا از مشاوره کارشناسان ماپرا استفاده فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید