Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

محبوب ترین سیستم مدیریت رستوران

سیستم مدیریت رستوران

فهرست مطالب

امروزه نرم افزارهای مختلفی به بازار آمده‌اند که نیازهای اساسی هر رستورانی را در حوزه مدیریت برآورده می کنند. خوشبختانه موضوع مدیریت رستوران با استفاده از نرم افزار رستورانی مورد توجه و اقبال فعالان این حوزه قرار گرفته است. یکی از این نرم افزارها که امروز قصد معرفی آن را داریم، پلتفرم ماپرا است. ناگفته نماند، وب سایتی که در حال مطالعه آن هستید، در زمینه انتخاب نوع نرم افزار که مناسب با حوزه کاری شما باشد، مشاوره ارائه می‌دهد. کافی است با ثبت درخواست خود در این وب سایت از مشاوره‌های دقیق کارشناسان مجموعه ما برخوردار شوید.

کاربرد سیستم مدیریت رستوران

سیستم مدیریت رستوران و تعریف نرم افزار مربوط به آن

سیستم مدیریت رستوران به معنی استفاده از پلتفرمی یکپارچه است که با الگوریتم‌های هوش مصنوعی سر و کار دارد. این سیستم، با کمک تحلیل‌های آماری اطلاعات یکپارچه‌ای را بدون فوت وقت به کاربر این نوع سیستم ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است، این نرم افزار، از این امکان برخوردار است که از هر جایی بتوان به آن دسترسی داشت. شما می توانید در خانه و حال استراحت یا در سفر کاری، اطلاعات دقیقی از قسمت‌های مختلف فروش، هزینه و مشتریانتان به دست آورید. شما با در اختیار داشتن کامل ترین نرم افزار این حوزه خواهید توانست، ضمن توجه به عملکرد گذشته، تمامی نیازهای آتی مجموعه خود را پیش بینی و ارزیابی نمایید. کمک گرفتن از نرم افزاری که مدیریت رستوران شما را بدون ضریب خطا انجام دهد، شما را در این شرایط پیچیده و سخت اقتصادی به جلو هدایت خواهد کرد.

ویژگی سیستم مدیریت رستوران

یکی از ویژگی‌های برجسته سیستم مدیریت رستوران، بهره‌گیری از تکنولوژی های به‌روز در این حوزه است. منظور از تکنولوژی های به‌روز، ویژگی ابری بودن در این نرم افزار می باشد. با این ویژگی، مدیر رستوران می‌تواند به سادگی و به دور از هیچ گونه پیچیدگی، به تمامی اطلاعات رستوران دسترسی داشته باشد. کافی است موبایل اندروید یا آی او اس خود را روشن کند و از طریق آن با مجموعه‌ای که تحت نظارت اوست، متصل شود. در واقع مدیر رستوران، در هر لحظه و هر جا می‌تواند مجموعه خود را مدیریت کرده و تصمیم درست و هوشمندانه‌ای  بگیرد.

مزایای استفاده از سیستم مدیریت رستوران با کمک نرم افزار ماپرا

استفاده از سیستم مدیریت رستوران با کمک نرم افزار ماپرا، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. این نرم افزار می‌تواند تا 300% فروش شما را افزایش دهد. همانطور که گفته شد، کاملترین نرم افزار ابری و یکپارچه رستورانی است که در بازارهای ایران یافت می‌شود. اجازه بدهید درباره این مزیت بیشتر توضیح بدهیم. مدیر رستوران، با دنیایی از داده‌ها و دل‌نگرانی‌ها برای سودآوری مجموعه خود سروکار دارد. این که چطور مدیریت فروش را تحت کنترل بگیرد، فروش های بازگشتی، افزایش وفاداری مشتری، مهندسی منو و مدیریت ارتباط با مشتری از دیگر دغدغه‌هایی است که یک مدیر رستوران تجربه می‌کند. از طرف دیگر، مدیریت اموری چون بازاریابی، زمان به موقع خریدها، قیمت تمام شده محصولات تولید شده و نحوه قیمت‌گذاری اصولی به این دل‌مشغولی‌ها دامن می‌زند. از همه مهمتر، کنترل هزینه‌ها یک مدیر حرفه‌ای را وادار می‌سازد تا اطلاعات دقیق و یکپارچه ای را برای وظایف مدیریتی خود به دست آورد.

مشاهده مطلب  تزیین غذا و سفره آرایی در رستوران

سیستم مدیریت رستوران ماپرا، با امکانات متعددی که در اختیار دارد، در کنار شما خواهد بود تا بتوانید درست ترین تصمیم را برای هر بخش بگیرید. شما می توانید با این نرم افزار به بازاریابی بازگشتی مجهز شده و در لحظه، سود و زیان‌تان را کنترل نمایید. با این نرم افزار می‌توانید شعبه مجازی خود را نیز افتتاح کنید.

سیستم مدیریت رستوران ماپرا از چه امکاناتی برخوردار است؟

سیستم مدیریت رستوران از امکانات متعددی برخوردار است؛ از جمله این که شما با کمک این سیستم، به نرم افزار صندوق، فروش و مدیریت رستوران مجهز می‌شوید. رابط کاربری ساده آن این امکان را محیا می‌سازد تا با هر موبایل، تبلت، دسکتاپ و … به نرم‌افزار دسترسی داشته ‌باشید. شما با کمک این نرم افزار تا بی‌نهایت محصول را می‌توانید ثبت و دسته بندی نمایید. حتی می‌توانید نرم افزار را به هر تعداد چاپگر که مورد نظرتان است، بدون محدودیت متصل نمایید. همچنین به صورت نامحدود می توانید ثبت پیک داشته باشید. حتی اتصال صورتحساب ها به پیک نیز امکان پذیر می‌باشد. یکی دیگر از امکاناتی که این سیستم در اختیار شما قرار می‌دهد، سفارشگیر مهماندار بدون محدودیت می‌باشد. مدیریت و جداسازی سفارش های آنلاین، حضوری و بیرون بر، تعریف حساب بانکی، باشگاه مشتریان،انبارداری، صندوق و تنخواه از دیگر امکانات این سیستم است. اگر می‌خواهید بر وظایف و عملکرد کارکنان بخش فروش خود نظارت و مدیریت داشته باشید، از این سیستم کمک بگیرید.

سیستم مدیریت رستوران با کمک نرم افزار ماپرا همچنین بدهی‌های شما را مدیریت می‌کند. این برنامه همچنین داشبوردهای متنوعی برای فروش روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه برای شما تدارک می بیند. از قابلیت‌های برجسته این سیستم، انجام حسابداری رستوران و به دست آوردن گزارش های مالی و آماری است. این گزارش ها در سی نوع تقسیم بندی شده‌اند. دریافت فایل خروجی گزارش‌ها، مانیتورینگ دقیق با در اختیار داشتن داشبوردهای مدیریتی و ارزیابی رفتار مشتری نیز از جمله امکانات این نرم افزار است. شما با کمک این سیستم به خوبی می توانید بر جزئیات کار خود وقوف داشته و تمامی عوامل مجموعه خود را زیر نظر بگیرید.

امنیت بالای سیستم مدیریت رستوران با نرم افزار ماپرا

سیستم مدیریت رستوران با نرم افزار ماپرا از امنیت بالایی برخوردار است. حتما درباره نرم افزارهای رستوران رایگان مطالب زیادی شنیده‌اید. این نرم افزارها همگی کرک شده و با نام‌های جعلی به فروش می‌رسند. در این نرم افزارها، ویروس‌های نهفته‌ای وجود دارند که مسلما سلامت دستگاه و اطلاعات شما را به خطر می‌اندازند. وقتی صحبت از امنیت نرم افزار ماپرا می‌شود، دقیقا به مفهوم پلتفرم ابری آن اشاره دارد که امکان کرک شدن آن توسط افراد سودجو را به صفر می‌رساند. امنیت این پلتفرم توسط تیم امنیتی مجموعه ماپرا تضمین شده است. با این همه، اگر در مجموعه ماپرا درباره ارائه نرم افزار رایگان با شما صحبت شد، نگران نشوید! در مجموعه ماپرا، برای اینکه مشتری بتواند قبل از خرید بررسی کاملی روی خرید محصول داشته باشد، به او به صورت رایگان و مستقیم نرم افزاری ارائه می‌شود. این نرم افزار کلیه امکانات، ویژگی‌ها و مزایای نرم افزار اصلی یعنی ماپرا را به مشتری نشان می‌دهد تا بهتر بتواند تصمیم بگیرد.

مشاهده مطلب  مزایای استفاده از فاکتور آنلاین برای رستوران و کافه

نرم افزار ماپرا واکنشگرا است

یکی دیگر از جنبه های مثبت سیستم مدیریت رستوران ماپرا، قابل اجرا بودن آن در گوشی های اندروید و آیفون است. بسیاری از دستگاه های هوشمند توسط سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می شوند. همین موضوع باعث شده است تا مدیریت رستوران از دستگاه های حجیم و سنگینی چون کامپیوتر و لپ تاپ کمتر استفاده کند. در برابر، گوشی های هوشمند اندروید و آیفون این امکان را دارند که این نرم افزار را پشتیبانی کنند. قابل ذکر است، این نرم افزارها برای سیستم عامل هایی چون اندروید، آی او اس، ویندوز، لینوکس نیز مناسب می باشند و به راحتی روی موبایل، تبلت، لپ تاپ، آل این وان و … نصب می شوند. همچنین ، این نرم افزار با دیگر سخت افزارهای رایج نیز سازگاری دارد.

چرا باید از سیستم مدیریت رستوران ماپرا استفاده کنیم؟

استفاده از سیستم مدیریت رستوران ماپرا کمک می کند تا تمامی امور مجموعه شما با سهولت بیشتری مدیریت شوند. با راه اندازی سیستم رستوران ماپرا شما مدیرت رستوران آسان‌تری خواهید داشت. این سیستم به صورت کامل و دقیق به حسابرداری مالی مجموعه شما خواهد پرداخت. شما می توانید با توجه به حجم‌کاری تان، تنها بخش‌هایی از این نرم افزار را مورد استفاده قرار دهید. اگر حجم کاری شما کم است، نیازی به پیاده سازی یک نرم افزار جامع و بزرگ نیست. می‌توانید از ماپرا استفاده کنید و پلن‌ رشد این نرم‌افزار استفاده کنید. اگر مایل به توسعه کسب و کارتان هستید یا می‌خواهید از امکانات بیشتری مثل باشگاه‌ مشتریان استفاده نمایید می‌توانید از پلن‌های پیشرفته و اقتصادی استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید بر حسب نیاز خود به صورت ماژولار قابلیت‌های مورد نیاز خود را تهیه و به نرم‌افزار خود اضافه کنید. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد تا مدیریت بهتری بر روی هزینه‌های خود داشته ‌باشید. در مجموع، راه اندازی این سیستم نه تنها برای شما که برای کلیه کارمندان و تیمی که با شما کار می‌کنند نیز مفید فایده می‌باشد.

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از سیستم مدیریت رستوران را توجیه می‌‌کند، افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتری است. در شرایطی که تمامی صندلی های شما رزرو یا پر شده اند، سامان دادن به همه سفارش‌ها به صورت سنتی با خطا همراه است. گاه ممکن است سفارشی از قلم بیفتد یا دیرتر از حد موعد، سفارش به مشتری ارائه شود. با بهره گیری از این نرم افزار، می‌توان در بازه زمانی کمی به همه سفارشات رسیدگی کرد و آنها را به مشتری تحویل داد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید