Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شاخص های کلیدی که نرم افزار فروش ماپرا به شما ارائه می دهد

شاخص های کلیدی نرم افزار ماپرا

فهرست مطالب

امروزه بسیاری از کسب وکارهای کوچک یا بزرگ از نرم افزار فروش استفاده می کنند. ما پیش از انتخاب نرم افزار باید نکاتی را درنظر داشته باشیم و مزیت ها و معایت نرم افزارها را مورد بررسی قراردهیم تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم. برای هرکسب و کاری شاخص هایی متفاوتی وجود دارد و هر شغلی ممکن است اولویت های خاص خود را داشته باشد. دراین مقاله شما را با ویژگی های شاخص نرم افزار فروش ماپرا را آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید…

نرم افزار فروش به کسب و کارها کمک می‌کند تا فعالیت‌های مرتبط با فروش و بازاریابی را بهبود بخشیده و فرآیندهای مربوط به مشتریان را بهبود دهد.

کدام نرم افزار فروش مناسب کسب و کار شماست؟

اگر یک جستجوی ساده دراین زمینه انجام دهید و قصد خرید نرم افزار فروش را داشته باشید، ممکن است با نرم افزارهای زیادی دسترسی پیدا کنید. اما قطعا این نرم افزارها دارای مزیت ها و معایبی دربرخی از موارد هستند وگاهی ویژگی های یک نرم افزارحرفه ای و کارآمد را ندارند. باید توجه داشته باشیم که انتخاب یکی از همین نرم افزارها نیز کارساده ای نیست. برای داشتن انتخاب بهتر، ابتدا باید به نوع کسب و کار خود رجوع کنید و باتوجه به آن گزینه مناسب را انتخاب کنید. اینکه دارای فروشگاه زنجیره ای باشید یا صاحب یک رستوران یا کافه یا حتی بوتیک داشته باشید، باید نرم افزار مناسب شغل خود را برگزینید. همچنین، وقتی حرف از خرید می شود قطعا مسئله ی قیمت هم به میان می آید. برای خرید باید طبق بودجه ی خود نرم افزارمناسب را انتخاب کنید. درواقع باید به دنبال کامل ترین نرم افزار با بهترین قیمت باشید. که این هم مسئله ی ساده ای نیست. علاوه براین موارد، برای خرید یک نرم افزارفروش باید درنظر داشته باشید که کدامیک ازآنها مزایای بیشتری برای شما دارند. بنابراین، با درنظرگرفتن این نکات می توانید انتخاب بهترین نرم افزار را داشته باشید. ماپرا یکی از شرکت های ارائه دهنده نرم افزارفروش و نرم افزار رستوران می باشد. درادامه مطالب قصد داریم تا مزیت های نرم افزار فروش شرکت ماپرا را با شما به اشتراک بگذاریم.

 قابلیت های نرم افزار فروش ماپرا :

  1. یکپارچگی و کنترل ازراه دور

امروزه بسیاری از کسب وکار ها درحال حرکت به سوی غیرحضوری شدن هستند. باشیوع کرونا برخی از دیدگاه های کسب وکار سنتی از بین رفت و بسیاری از مشاغل مشغول به دورکاری شدند. نرم افزارفروش شرکت ماپرا به دلیل تحت وب بودن و قابلیت ابری که دارد به شما این امکان را می دهد تا از راه دور و با اتصال به اینترنت به راحتی فروشگاه یا شرکت خود را کنترل کنید و بر درآمد و سوددهی نظارت داشته باشید. این موضوع برای کسانی که امکان حضور روزانه در محل کار خود را ندارند می تواند بسیار جذاب و مفید باشد.

مشاهده مطلب  کمبو منو در رستوران و نقش کمبو در افزایش فروش

نرم افزار یکپارچه فروش

  1. قابلیت گردآوری اطلاعات مشتریان (باشگاه مشتریان)

نرم افزارفروش ماپرا قابلیت جمع آوری اطلاعات مشتریان و ذخیره ی آنها درطولانی مدت را دارد. به همین دلیل شما می توانید از باشگاه مشتریان برای کسب وکار خود استفاده نمایید. بااستفاده ازاین قابلیت می توانید از رقبای خود سبقت بگیرید و کسب وکار خود را رونق دهید. چگونه؟ به این صورت که طبق اطلاعاتی که از مشتریان دارید می توانید با آنها تعاملاتی را داشته باشید و در آنها حس صمیمیت ایجاد کنید. حتی می توانید درمناسبت های خاص برای آنها پیام های تبریک ارسال نمایید و برای آنها تخفیفاتی را درنظر بگیرید. با انجام این اقدامات می توانید شاهد افزایش فروش خود باشید.

  1. منودیجیتال

یکی از قابلیت های پلتفرم ابری فروش ماپرا، منو دیجیتال می باشد. منوی دیجیتال ماپرا به گونه ای طراحی شده است که نیازی به حضور سالن دار یا گارسون برای گرفتن سفارش وجود ندارد و می شود این فرآیند را کاملا از راه دورمورد ارزیابی قرارداد. منوی دیجیتال را به مشتری شما ارائه می دهد که قابلیت پرداخت روی میز را نیز دارد. این پیشرفتی نوین درحوزه ی رستوران داری می باشد و یکی از شاخص ترین ویژگی های نرم افزار ماپرا می باشد. با استفاده از این قابلیت دیگر نیاز نیست نگران اشتباه ثبت شدن سفارشات خود باشید.

  1. شعبه مجازی

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزارفروش ماپرا قابلیت ایجاد شعبه‌ی مجازی می باشد. براساس این قابلیت شما می توانید علاوه برتبلیغات حضوری و بازاریابی برونگرا، به صورت دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت داشته باشید. با راه اندازی شعبه ی مجازی خود می توانید فروش خود را افزایش دهید و در شبکه های اجتماعی یا صفحات مجازی فعالیت بهتر و موثرتری داشته باشید.

  1. صورتحساب آنلاین و لینک پرداخت

درقسمت های قبلی مزیت های استفاده ازمنوی دیجیتال را بیان کردیم، اما یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار ماپرا صورتحساب آنلاین و لینک پرداخت می باشد. به این معنا که مشتری علاوه بر ثبت سفارش خود از طریق منوی دیجیتال، می تواند با استفاده از لینک پرداخت، فاکتور خود را پرداخت نماید. همچنین شما با ارائه صورت حساب آنلاین به آنها فرآیند پرداخت و صدور فاکتوررا سهولت می بخشید.

مشاهده مطلب  22 منفعت نرم افزار ماپرا برای کسب و کار شما

شاخص و ویژگی نرم افزار ماپرا

  1. نظرسنجی

یکی از تکنیک های مهم در فروش و بازاریابی نظرسنجی از مشتریان می باشد. شما با استفاده از نرم افزارفروش ماپرا می توانید از مشتریان خود به صورت آنلاین نظرسنجی نمایید. این قابلیت می تواند موجب بهبود کیفیت ارائه خدمات و رضایت بیشتر مشتری گردد. زیرا با درنظر گرفتن نظرات مشتریان می توانید تغییراتی را درکسب وکار خود ایجاد نمایید تا اکثریت آنها از شما و کسب وکارتان رضایت خاطرداشته باشند.

نتیجه گیری

دردنیای امروزاستفاده از وسایل دیجیتال و انجام کارها به صورت اینترنتی بسیارگسترش یافته است. با توجه به چنین شرایطی، به روز رسانی کسب وکار و زندگی نیز یکی از لازمه های موفقیت می باشد. یکی از راه های به روزرسانی مشاغل، استفاده از نرم افزار فروش می باشد. نرم افزار ماپرا یکی از بهترین نرم افزارهای بازار می باشد که علیرغم قیمت مناسبی که دارد، شاخص های مهمی را دربردارد و ویژگی های کاربردی نیز دارد. دراین مقاله قصد داشتیم شاخص های مهم نرم افزارماپرا را با شما به اشتراک بگذاریم تا اگر شما هم به دنبال به روزرسانی کسب وکارتان هستید، از آن استفاده نمایید. بسیاری از مشاغل امروزه درحال اینترنتی شدن هستند و سعی دارند تا تمام کارهای خود را ازراه دور انجام دهند. نرم افزارفروش یکی از ابزارهایی است که به شما این امکان را می دهد تا از راه دور محل کارخود را تحت نظر داشته باشید و برکارکنان خود نظارت کافی را انجام دهید. همچنین، با استفاده از قابلیت های نظرسنجی و باشگاه مشتریان که این نرم افزاردارد، می توانید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید و باایجاد ارتباط با آنها صمیمیت خود را افزایش دهید. پس از ایجاد صمیمیت، مشتریان شما وفادار خواهند ماند و مشتری دائمی شما خواهند شد. درنتیجه فروش شما افزایش خواهد یافت و در کسب وکار خود موفق خواهید شد.

امتیاز دادن به این نوشته post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید