Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

22 منفعت نرم افزار ماپرا برای کسب و کار شما

منفعت نرم افزار ماپرا

فهرست مطالب

جزو چه گروهی از کسب­ وکارها هستید؟

قصد دارید تازه کسب­وکار خود را شروع کنید؟

کسب­وکار حضوری دارید و می­خواهید فروش آنلاینِ آسان و حرفه ­ای را تجربه کنید؟

می­خواهید همچون مغازه حضوری در یک خیابان، برندتان در گوگل جایی داشته باشد؟

برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین دغدغه پشتیبانی، فضای میزبانی، اعمال تغییرات و بروزرسانی فروشگاه، دانش طراحی و فنی را دارید؟

 وب سایت فروشگاهی دارید، اما نیازمندی‌های متنوع شما پاسخ داده نشده؟

از پلتفرم ابری فروش استفاده نمی‌کنید و با مزایای آن بخوبی آشنا نیستید؟

شاید برای بسیاری از کسب‌وکارها، شروع فروش اینترنتی سخت باشد. شاید هم فروش اینترنتی را شروع کردید، اما فروش برای شما کاری موقتی با نگاهی کوتاه‌مدت محسوب می‌شود، یعنی برنامه ­ریزی سودآوری آینده معمولاً هدفمند نیست یا خیلی دشوار به‌نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی این مشکلات و دغدغه‌ها عدم آشنایی با پلتفرم ابری فروش ماپرا و بکارگیری درست برای استفاده مؤثر و آسان از این ابزارِ کسب‌وکار در فروش است.

لحظه‌ای تصور کنید با راهکارهای مختلف می‌توانید خرید مشتریانتان را سریع و آسان کنید، مثلاً فاکتور با لینک پرداخت برای مشتری صادر کنید، یا بنابر ضرورت، لینک پرداخت اختصاصی در اختیار آن‌ها قرار دهید. حتی فروشگاه آنلاین داشته باشید و سفارش‌ مشتریان را از طریق فروشگاه اختصاصی خود دریافت کنید. لحظه‌ای تأمل کنید که تمام این راهکارها را با برند خودتان انجام دهید! یعنی مشتری با نگاه به فاکتور، نام و برند شما را ببیند، صفحه اختصاصی پرداخت را با لوگو شما مشاهده کند، و فروشگاه آنلاین شما را در گوگل پیدا و سفارش خود را بدون محدودیت زمانی ثبت نماید. بیندیشید که اینطور، چگونه در حافظه مشتری تکرار خواهید شد و برندسازی‌ خود را قدرتمند می‌کنید؟

حال تصور کنید، از سلیقه مشتریانتان نیز آگاه هستید، چطور برای فروش بیشتر تصمیم‌گیری می‌کنید؟ یا مشتری در باشگاه مشتریان شما ثبت می‌شود، چطور برای دعوت مجدد او برنامه‌ریزی می‌کنید؟ می‌دانید که فروش به مشتریان قبلی تا 70 درصد هزینه‌های بازاریابی شما را کاهش می‌دهد؟ پس از مدتی از شروع کسب‌وکار خود، نباید از این راهکار ارزشمند غافل شوید!

فروش حرفه‌ای اصلا سخت نیست، اگر ابزارِ مناسب را داشته باشید! برای شروع آسان و حرفه‌ای کافی است عضو پلتفرم ابری فروش ماپرا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم چرا باید از ماپرا استفاده کنید و بیشتر با منافع آن برای کسب‌وکارتان آشنا شوید:

 

1- شروع آسان فروش اینترنتی

در یک محیط کاربرپسند، به راحتی با چند کلیک می­توانید فروش اینترنتی خود را شروع کنید. برای این منظور، فقط 3 گام نیاز دارید: 1- عضویت در ماپرا، 2- تکمیل مشخصات، 3- ثبت محصولات

 

2- دسترسی به راهکارهای متنوع فروش اینترنتی

پلتفرم ابری فروش همراه کسب‌وکار شما است تا بنابر ضرورتِ کسب‌وکارتان از راهکارهای متنوع همچون صدور فاکتور، لینک پرداخت شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه آنلاین به راحتی استفاده کنید.

 

3- عدم نیاز به دانش فنی و طراحی

برای صدور فاکتور، ایجاد لینک پرداخت شبکه‌های اجتماعی و حتی ساخت‌ فروشگاه آنلاین و اتصال به ابزارهای تحلیل داده و باشگاه مشتریان، نیاز به هیچگونه دانش فنی و طراحی ندارید. همه قابلیت‌ها با ابزارهای هوشمند پلتفرم ماپرا به‌طور خودکار در دسترس شما هستند.

 

4- راه‌اندازی سریع فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی توسط ابزارهای متفرقه و بدون برنامه حسابداری رستوران ، علاوه بر پیچیدگی‌های فنی و مدیریتی، زمان‌بر است. در ماپرا پس از عضویت، فروشگاه آنلاین شما راه‌اندازی شده است و می‌توانید به سرعت فروش آنلاین خود را شروع کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

5- ارائه راهکارهای متنوع پرداخت به مشتریانتان

یکی از مزایای کسب‌وکار شما نسبت به رقبایتان، ارائه راهکارهای متنوع پرداخت به مشتریان است تا فرایند خرید را راحت‌تر کنید. در پلتفرم ابری فروش ماپرا، به راحتی به روش‌‌های متنوع پرداخت (ماپرا لینک، ماپرا بِل، ماپرا پیج، درگاه پرداخت اختصاصی، حتی روش‌های سنتی پرداخت همچون کارت به کارت) دسترسی دارید. مدیریت پرداخت‌های مشتری نیز برای شما در ماپرا تعبیه شده است.

 

مشاهده مطلب  طرز استفاده از منوی دیجیتال + آموزش

6- کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی به طور کلی برای دو دسته از مشتریان انجام می‌شود: مشتریان جدید و مشتریان قبلی. به عبارت دیگر، بازاریابی با هدف جذب مشتریان جدید، یا بازگرداندن و فروش مجدد به مشتریان قبلی است. تصور کنید، چطور با تکرارِ خرید مشتریان قبلی، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. در این روش که به آن بازاریابی بازگشتی یا Retention Marketing می‌گویند، هزینه تبلیغات را تا 67 درصد کاهش داده‌ و سودآوری را 25 تا 95 درصد افزایش می‌دهید. ماپرا با اتصال همزمان و خودکار شما به باشگاه مشتریان خودتان، بازاریابی بازگشتی را بدون هیچگونه پیچیدگی و به طور هدفمند در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

7- کاهش هزینه‌های نرم‌افزاری و کاهش هزینه‌های کسب‌وکار شما

خرید هر یک از خدمات ماپرا به صورت جداگانه، حداقل 3 برابر هزینه به شما تحمیل می‌کند. به‌طور نمونه، خرید باشگاه مشتریان، پلتفرم ابری فروش و فروشگاه آنلاین هر یک جداگانه هزینه‌های بالایی دارند. همچنین، پشتیبانی از این نرم افزارها و صرف زمان زیاد برای ارتباطات مختلف، هزینه‌های پنهانی به کسب‌وکار شما تحمیل می‌کند. در کنار این موارد، جداسازی ابزارهای فروش کسب‌وکار باعث می‌شود به داده‌های کسب‌وکارتان یکجا دسترسی نداشته باشید. درحالی‌که، داده مهم‌ترین بخش برای مدیریت فروش شما و افزایش سودآوری است!

 

8- برندسازی و افزایش قدرت کسب‌وکار شما

تصور کنید همه جا حتی در درگاه پرداخت بانکی، لوگو و نام برند شما جلوی چشمان تیزبین مشتری تکرار شود! از ارسال فاکتور آنلاین تا فروشگاه اختصاصی با برند خودتان.

 

9- سئو خودکار و دیده شدن در جستجوی گوگل

حتما برایتان مهم است که کسب‌وکارتان در جستجوی گوگل به کاربران نمایش داده شود! در ماپرا، کسب‌وکار شما با کلیدواژه‌های مرتبط به‌راحتی از طریق فروشگاه آنلاین‌تان در نتایج گوگل و موتورهای جستجو دیده می‌شود. ماپرا بدون درگیرکردن شما با مباحث سئو، به‌طور خودکار محتوای فروشگاه شما را براساس الگوریتم‌های گوگل بهینه می‌کند. تنها کافی است فروشگاهتان را در ماپرا راه‌اندازی کنید تا پس از مدت زمان کوتاهی در صفحه نخست گوگل دیده شوید.

 

10- داشتن درگاه پرداخت اختصاصی و توسعه برندسازی

در ماپرا علاوه بر استفاده از درگاه واسط، درگاه پرداخت مستقیم نیز فراهم است. بنابراین، امکان اتصال همه راهکارهای پرداخت (لینک پرداخت اختصاصی، سفارش آنلاین مشتری از فروشگاه آنلاین شما، فاکتور آنلاین و …) به درگاه پرداخت اختصاصی شما وجود دارد. به این شیوه، مشتری هنگام پرداخت نیز، برند شما را در صفحه بانک می‌بیند که برای افزایش اعتبار برند بسیار موثر است.

 

11- دسترسی به فضای نامحدود برای بارگذاری محصولات

کسب‌وکار شما در ماپرا، هیچ محدودیتی برای بارگذاری محصولات و قراردهی تصاویر و فیلم‌های آنها در فروشگاه آنلاینتان را ندارد. فضای میزبانی و پهنای باند بدون محدودیت در اختیار کسب‌وکار شماست.

 

12- مدیریت آسان سفارش‌های مشتری

پنل مدیریتی ماپرا با طراحی جذاب و ساده، مدیریت سفارش های مشتری را آسان کرده است. نمایش وضعیت سفارش ها و رسیدگی به سفارش های باز در ماپرا در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است.

 

13- مدیریت سریع پرداخت های مشتری

پرداخت مشتریان شما با هر راهکاری که از طریق ماپرا در اختیارتان است، خواه فروشگاه آنلاین یا سایر روش ها (برای توضیحات بیشتر می‌توانید به سایت ماپرا مراجعه کنید) به راحتی در پنلِ شما قابل مدیریت است. نمایش تفکیکی پرداخت‌ مشتریان در ماپرا نیز در دسترس شما قرار دارد.

 

14- مدیریت راحت محصولات پرفروش

چه چیزی بیشتر از مدیریت فروش برای کسب‌وکار شما اهمیت دارد تا هزینه ها را کاهش و درآمد را افزایش دهد؟ بخش مهمی از مدیریت فروش به دسترسی آسان به جزئیات فروش محصولات وابسته است. نمایش محصولات پر فروش در ماپرا برای تصمیم گیری‌های آنی، همواره جلوی چشمان تیزبین شما قرار دارد.

 

مشاهده مطلب  بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) چیست؟

15- درج سریع بنرهای تبلیغاتی در فروشگاه آنلاین خودتان

امکان درج تبلیغ محصولات یا خدماتتان با تصاویر با کیفیت در فروشگاه آنلاین شما فراهم است. به این شیوه، خدمات و محصولات جدید خود را بهتر به مشتریان معرفی می کنید.

قابلیت های نرم افزار ماپرا

16- رفع نگرانی برای تسویه دیرهنگام پرداخت های مشتری

با توجه به این‌که ماپرا خود پرداخت یار رسمی بانک مرکزی است، شما دیگر نگران فرایند تسویه نخواهید بود. تسویه پرداختی های شما به صورت خودکار روزانه و در قالب صورتحساب آنلاین انجام می‌شود و با خیال راحت می‌توانید برای خریدهای بعدی کسب‌وکار خود برنامه‌ریزی کنید.

 

17- افزایش میزان فروش و افزایش سرعت فروش

نشان دادن تصاویر با کیفیت از محصول در ترغیب مشتری به خرید، تاثیر زیادی دارد. در فروشگاه آنلاین ماپرا، به راحتی می‌توانید تصاویر با کیفیت از محصولات خود بارگذاری کرده تا فروش بهتری را تجربه کنید.

همچنین، در پلتفرم ابری فروش ماپرا با سه راهکار، افزایش سرعت فروش را براحتی ملاحظه می‌کنید: اول دسترسی آسان به راهکارهای متنوع برای فروش محصولات، دوم امکان جستجوی مشتری در فروشگاه آنلاین شما برای یافتن راحت محصول مورد نظر و سوم، دسترسی یکجا به تحلیل خرید مشتریان برای فروش بازگشتی و افزایش نرخ بازگشت مشتریان (Cohort Analysis).

 

18- یکپارچگی فروش اینترنتی و فروش حضوری

یکی از دغدغه‌های صاحبین کسب و کارهای حضوری برای فروش اینترنتی، عدم یکپارچگی داده های فروش در این دو بستر است. ماپرا این نگرانی را از طریق ارائه سازوکارهای فروش اینترنتی و حضوری رفع کرده است. بنابراین، شما به راحتی می توانید از ماپرا هم در فروش اینترنتی و هم در فروش حضوری استفاده کنید و خیالی آسوده از یکپارچگی داده های کسب و کار خود داشته باشید.

 

19- اتصال کسب و کار شما به باشگاه مشتریان اختصاصی

باشگاه مشتریان مدرن و اختصاصی یکی از نیازهای ضروری هر کسب و کار حرفه ای است. در باشگاه مشتریان ماپرا با یک نگاه به سلیقه مشتریانتان دسترسی دارید. الگوریتم های هوشمند ماپرا، در لحظه مشتریان شما را گروهبندی می‌کنند و به راحتی می توانید برای گروه‌های مختلف مشتریان خود، برنامه ریزی فروش و تبلیغات انجام دهید.

 

20- بازاریابی پیامکی هدفمند

از راهکارهای ارتباط مستقیم با مشتری و معرفی پیشنهادهای ویژه به او بازاریابی پیامکی است. اما ارسال هر پیامکی به همه گروه های مشتریان مقرون به صرفه نیست. در ماپرا، امکان ارسال پیامک برای گروه های مختلف مشتریان و باتوجه به هدف فروش شما بسادگی فراهم است. بنابراین مشتری دقیقا همان پیامی را که باید، دریافت می کند. این راهکار برای سودآوری کسب و کار شما مهندسی شده است.

 

21- ارائه کد تخفیف و مدیریت هوشمندانه تخفیف ها

تخفیف و پیشنهادِ ویژه یکی از جذابیت های فروش برای وفادارسازی مشتریان است. در ماپرا، کسب و کارِ شما تخفیف ها را هوشمندانه به گروه های مرتبطِ مشتریان ارائه می‌دهد. برای هر گروهی از مشتریان با سلایقِ خریدِ متفاوت، تخفیف ها یا پیشنهادهای خاص آن گروه را ایجاد می‌کنید. این ساختارِ تخفیف ها برای افزایش وفاداری مشتریان و افزایش سودآوری کسب و کار شما مهندسی شده‌اند.

 

22- پشتیبانی اختصاصی و پشتیبانی فروش

با عضویت شما در خانواده ماپرا، یکی از بهترین کارشناسانِ پشتیبانی ما پاسخگوی پرسش‌های شما است. پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی آنلاین ماپرا، رسیدن شما به پاسخِ پرسش هایتان را تسریع می‌کنند. همچنین، در حوزه فروشِ بازگشتی، سئو و بازاریابی دیجیتال با مشاوره رایگان برای افزایش فروش و افزایش بازخورد مثبت مشتریانِ شما همواره کنارتان هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید