Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

10 مزیت تاسیس رستوران در بام + رستوران های بام تهران

رستوران بام تهران

فهرست مطالب

صنعت رستوران به عنوان یک صنعت پررونق و پرسود در حال حاضر دنیا، فعالان زیادی در ایران دارد. شاید عجیب به نظر بیاید ولی این شغل جزو ۵ شغل برتر دنیا بوده و به دلیل سودآوری بالایی که دارد جذب سرمایه زیادی از سمت سرمایه گذاران داشته است. برخی نقاط مرتفع در شمال تهران که با عنوان بام شناخته می شوند مکان های مناسبی برای تاسیس رستوران می توانند باشند که در ادامه به مزیت های این نقاط و رستوران های برتری که در این نقاط تاسیس شده اند می پردازیم.

10 مزیت تاسیس رستوران در بام

۱-مکانی پرتردد

معمولا بام ها مکانی برای گشت و گذر است و تردد در آن نقاط بالاست که می تواند مزیتی برای رستوران های آنجا محسوب شود. البته باید به این موضوع توجه داشت که برخی از مشتریان عبوری هستند و ممکن است دیگر از آن نقاط عبور نکنند. در همچین شرایطی با داشتن باشگاه مشتریان رستوران از مشتریان بازگشتی غافل نشوید.

۲-مکانی تفریحی

بام شهرها، اغلب مکان تفریحی محسوب می شوند. در کنار تفریحگاه ها طبیعتا نیاز به سرو غذا یا نوشیدنی حس می شود که مزیتی برای تاسیس کافی شاپ یا رستوران در بام ها می باشد.

رستوران های بام تهران
رستوران های بام تهران

۳-مکانی در طبیعت

بام هایی در بخش های سرسبز یا کوهستانی قراردارند و در دل طبعیت به وجود آمده اند. برخی برای طبیعت گردی به این نقاط سفر می کنند و می توانند به عنوان مشتری رستوران حضور پیدا کنند. افرادی که اهل گردش در طبیعتا هستند معمولا ذائقه خاصی دارند و شما به عنوان مدیر رستوران باید سلیقه مشتریان را دریابید. پیشنهاد ما استفاده از نظر سنجی هوشمند با منو دیجیتال است.

مشاهده مطلب  تحول دیجیتال چیست ؟ + ضرورت های آن ؟

۴-ویو (نمای شهر)

یکی از مزیت هایی که نمی شود درموردش سخن نگفت نمای بی نظیر شهر است. تجربه حس سرو غذا با ویو شهر می تواند خیلی لذت بخش باشد و مشتری را به مشتری وفادار تبدیل کند. برخی دور بودن از شهر را نوعی عیب می دانند ولی با وجود شعبه مجازی ، دیگر موقعیت مکانی عیب محسوب نمی شود.

۵-هوا

یکی از دغدغه های شهر های بزرگ از جمله تهران آلودگی هواست. در نقاط مرتفع تر به مراتب هوا پاک تر است. اغلب مردم برای فرار از آلودگی ها، ترجیح می دهند برای سرو غذای خود به نقاطی بروند که هوای پاکیزه استشمام کنند. این نواحی مکان مناسبی برای تاسیس کافه و رستوران می تواند باشد.

رستوران های برتر بام تهران

تهران به عنوان یک کلان شهر چندین بام دارد که در ادامه به معرفی برترین رستوران های آن با توجه به نظرات مشتریان می پردازیم.

کافه در بام تهران

مجموعه سیب لند

سیب لند یکی بزرگترین و مطرح ترین مجموعه های چند شعبه ای در تهران است. یکی از شعبه های آن در بام فیروز کوه است. سیب لند در تمام شعب خود از نرم افزار مدیریت رستوران ماپرا استفاده می نماید. نرم افزار ماپرا قابلیت مدیریت چند شعبه را نیز دارا است. غذاهای این مجموعه بسیار متنوع و با بهترین کیفیت ارائه می شود. بام فیروزکوه در شمال شرقی تهران قرار دارد و از مرکز شهر تهران حدودا ۱ ساعت فاصله دارد.

رستوران ته دیگ

مجموعه ته دیگ به عنوان فودکورت در مرکز تفریحی بام لند فعالیت دارد. منوی رستوران ته دیگ شامل پرطرفدارترین غذاهای ایرانی و انواع کباب است. ته دیگ در حال حاضر ۳ شعبه دارد و شعبه اصلی آن در پارک وی است.

مشاهده مطلب  چرا به شعبه مجازی نیاز داریم؟

عمارت زعفرون

مجموعه عمارت زعفرون واقع در بام توچال است. این مجموعه با کیفیت ترین غذا ها و شیرینی هارا ارائه می دهد. توچال در انتهای خیابان ولنجک قرار دارد و از مرکز شهر حدودا ۱ ساعت فاصله دارد. همینطور این مجموعه با بکارگیری منوی دیجیتال و نرم افزار مدیریت رستوران ماپرا، به افزایش فروش چندبرابری دست پیدا کرده و هزینه های اضافی خود را کاهش داده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید