Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

روش ساخت شعبه مجازی حرفه ای چگونه است ؟

ساخت شعبه مجازی حرفه ای

فهرست مطالب

امروزه با توجه به رشد گسترده فضای مجازی و درگیری بسیار زیاد انسان‌ها با این فضا،در واقع می‌توان گفت که همه افراد و صاحبان کسب و کار توان ویژه ای برای فضای مجازی خواهند گذاشت تا مباحث توسعه و نفوذ در بازار را در فضای گرم مجازی بخوبی پیش ببرند. اما زمانی که شما فروشگاه مجازی را راه اندازی می‌کنید تازه در قدم اول هستید و باید این فروشگاه خود را تبلیغ کنید و بازار خود را بر اساس استراتژی که دارید و شناخت نیاز مشتریان خود توسعه دهید. و به داشتن فروشگاه مجازی حرفه ای نزدیک شوید.

در این مقاله ما قرار است در مورد نرم افزاری با شما صحبت کنیم که کار شناخت مشتری و نحوه توسعه بازار را بسیار برای شما راحت می‌کند، شما با استفاده از این نرم افزار تسلط بسیار خوبی روی رفتار مشتریان خود خواهید داشت که این مورد موجب افزایش سرعت توسعه بازار شما می‌شود.

در این مقاله ما در مورد ماپرا و ماپرا کلاب با شما صحبت خواهیم کرد.

1-اهمیت شناخت مشتری در کسب وکار:

مشتریان در هر کسب‌وکاری نقش اساسی دارند. آن‌ها قدرت اینکه یک سازمان را به اوج پیشرفت یا نقطه‌ سقوط برسانند را دارا هستند.

توماس جی استبرگ “”Thomas G Sternberg در باب اهمیت شناخت مشتریان برای سازمان ‌می‌گوید: “برند و موقعیت‌یابی را فراموش کنید. اگر رفتار مشتری را بفهمید همه چیز به جای دیگری سقوط خواهد کرد.”

همه می‌دانند که فقط مشتریان خلق ارزش می‌کنند. شما می‌توانید تولیدکننده تمامی محصولات در جهان باشید، می‌توانید بیشترین موجودی مواداولیه و محصولات را در جهان داشته باشید. اما اگر مشتری ندارید، کسب‌وکاری هم ندارید.

پس بسیار مهم است ابتدا اخلاق و سلیقه افرادی که از شما خرید می‌کنند یا حتی در مورد محصول شما سوال می‌کنند را خوب بدانید تا با مبنا قرار دادن این اخلاق به سراغ کانالهایی بروید که می‌دانید از طریق آن می‌تواند مشتریان بالقوه خود را جذب کنید.

2-ماپرا در شناخت مشتری به شما چه کمکی می‌کند:

زمانی که کاربران یا همان مشتریان شما با استفاده از ماپرا فرایند پرداخت خود را انجام دهد، شما داخل ماپرا پنل براحتی می‌توانید ببینید عمده مشتریان شما بدنبال چه مدل محصولی هستند و در چه بازه ای هزینه می‌کنند.

می توانید دسته بندی مشتریان را بر اساس ویژگی های مختلف مشاهده کنید و در یک نگاه وضعیت آنها را نسبت به کسب و کار خود بسنجید.

این دانش به شما کمک می‌کند که اولا ضعف های خود را پیدا کنید و بدانید کجاها ضعف دارید و در قدم بعدی بدانید نقاط قوت شما کجاست تا در توسعه آن سبد محصولات تلاش بیشتری داشته باشید.

اما موارد گفته شده تنها کمک ماپرا به شما نیست.

جالب است شما با استفاده از ماپرا کلاب می‌توانید برای مناسب های مختلف به مشتریان خود پیام دهید به آنها هدیه یا تخفیف دهید و از طرفی زمانی که کالای جدیدی آوردید یا آف داشتید آن ها را با خبر کنید.

3-با داشتن اطلاعات بالا چطور می‌توانید بازار خود را توسعه دهید:

مهم ترین راه کار توسعه بازار و یا نفوذ در بازار تبلیغات است و برای همه کسب و کارها در این شرایط اقتصادی بسیار اهمیت دارد که با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرند.

اگر بخواهیم در این بخش کمی در مورد اینستاگرام (با توجه به محبوبیت بسیار زیاد در بین شبکه های اجتماعی)صحبت کنیم، وقتی صاحب یک کسب و کار می‌خواهد در آن تبلیغات کند به دلیل اینکه دید مشخص و واضحی از بازار و نیاز مشتری ندارد برای رسیدن به خواسته های خود مبالغ بسیار زیادی را باید هزینه کند اما اگر از ماپرا استفاده کنید با توجه به اینکه به نیاز مشتری و نیاز بازار در زمان ها مختلف اشراف دارید با صرف کمترین هزینه می‌توانید بهترین فضا ها که به نیاز مشتری شما نزدیک است را برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

با ماپرا بیشتر آشنا شوید

توسعه بازار کسب و کار

4-نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم با شما در مورد فواید شناخت مشتری و کمک هایی نرم افزار ماپرا به شما صحبت کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید