Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چرا به شعبه مجازی نیاز داریم؟

شعبه مجازی چیست

فهرست مطالب

شعبه مجازی چیست سوال افرادی است که به تازگی می خواهند فروش آنلاین را تجربه کنند.امروزه خرید و فروش آنلاین جزو زندگی روزمره ما شده تا حدی که افراد ترجیح می دهند در منزل بدون فشار فروشنده خرید های خود را انجام دهند. در بازارهای آنلاین هرآنچه که مورد نیاز شما باشد موجود است و مبادله ی انواع کالا و خدمات فراهم است. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم. با ماپرا همراه باشید…

شعبه مجازی چیست؟

شعبه مجازی چیست، سوالی است که اکثر افراد می پرسند و دوست دارند با این موضوع بیشتر آشنا شوند. به طور کلی شعبه مجازی وب سایتی است که شما از طریق آن می توانید تمامی مبادلات آنلاین را انجام دهید. شعبه مجازی می تواند ارائه دهنده محصولات در فروشگاه های بزرگ و کوچک باشد و یا خدماتی را ارائه دهد.

فروش آنلاین با شعبه مجازی شامل سه تجارت می شود:

  • ارائه خدمات کسب و کار به مصرف کننده
  • ارائه خدمات کسب و کار به کسب و کار
  • دسته سوم تلفیقی از دو خدمت قبل است به شرط آنکه یک واسطه میان آنها وجود داشته باشد.

علاوه بر تجارت های عنوان شده موارد زیر نیز وجود دارد:

  • مصرف کننده به کسب و کار
  • مصرف کننده به مصرف کننده
  • کسب و کار به هر فردی
  • کسب و کار به کارمند
  • همتا به همتا

 

 در کشور ما این نوع فروشگاه ها فعالیت گسترده ای ندارند. اما معرفی آنها برای تسهیل کسب و کار برای افراد و سازمانها تاثیرگذار است. همچنین سبب می شود تا افراد ترغیب شده و از این نوع فروشگاه ها استقبال کنند.

رستوران ها نیز با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری رستوران ،خود را بروز رسانی کرده و پرداخت های آنلاین را از طریق فاکتور آنلاین رستوران انجام داده اند.

چرا به شعبه مجازی نیاز داریم ؟

امروزه افراد بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری میکنند. از این رو کسب و کارها به دنبال آن هستند تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهند. مزیتی که خرید آنلاین برای مشتریان دارد این است که اقلام متنوع تری را می توانند با هم مقایسه کنند. در نهایت بهترین خرید را در مورد پوشاک، لوازم تحریر، اسباب بازی، حتی خدمات سلامت و رستوران ها تجربه کنند.

مشاهده مطلب  انتقال وجه مدرن چیست؟ دریافت پول و مشتری محوری!

حتی رستوران های کوچک و بزرگ نیز امروزه از منو دیجیتال برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند. آنها با راه اندازی باشگاه مشتریان رستوران مشتریان را نسبت به خود وفادار کرده اند.

خرید آنلاین به دلیل کاربردی بودن در عین سادگی مورد توجه افراد قرار گرفته است.

چرا به شعبه مجازی نیاز داریم؟

فروش آنلاین با شعبه مجازی به ترتیب کسب درآمد شامل کشورهای زیر می باشد:

  • ایالات متحده آمریکا 1804 دلار
  • انگلستان 1629 دلار
  • سوئد 1446 دلار
  • فرانسه 1228 دلار
  • آلمان 1064 دلار
  • ژاپن 968 دلار
  • اسپانیا 849 دلار
  • چین 626 دلار
  • روسیه 396 دلار
  • برزیل 350 دلار

مزیت های خرید از شعبه مجازی چیست؟

  • افراد به راحتی می توانند در هرجا و هر لحظه خرید خود را انجام دهند.
  • هزینه های پارکینگ و سوخت ماشین حذف می شود. همچنین دیگر از ایستادن در صف های طولانی خبری نیست.
  • امکان مقایسه نوع اجناس و همچنین قیمت برای هر نوع محصول و یا خدمات فراهم است.

مزیت های شعبه مجازی برای فروشندگان نیز زیاد بوده و باعث پیشرفت چشمگیر کسب و کارآنها شده است. زمانی که صاحبان کسب و کار، حضوری محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند با مشتریان محدودی رو به رو هستند. فروش به صورت آنلاین مشتری های بیشتری را به سمت شما سوق می دهد بنابراین فروش شما چند برابر می شود.

فروش آنلاین با شعبه مجازی

فروش آنلاین با شعبه مجازی این امکان را به شما می دهد تا برای فروش محصول دوره انتظار وجود داشته باشد. به طور مثال لازم نیست تعداد زیادی محصول را خریداری کنید که تا پایان هفته به فروش برسانید. کافی است یک تصویر از محصول به نمایش بگذارید و دردسرهای پر کردن مغازه با جنس های انبوه را کم کنید.

در جواب اینکه چرا به شعبه مجازی نیاز داریم می توان گفت: شعبه مجازی به شما کمک می کند با استفاده از برنامه های نرم افزاری میزان فروش محصولات را چک کنید. متوجه آن شوید کلام محصول از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و یا کدام محصول رو به اتمام است.

این که شما یک شعبه فروش حضوری داشته باشید هزینه هایی مانند: قبض ها، بیمه، اجاره، دکوراسیون، حقوق کارمندان را به همراه دارد. اما هزینه های مربوط به شعبه مجازی بسیار کمتر از فروش حضوری بوده و به هزینه هایی مانند: هزینه میزبانی وب، طراحی گرافیک و گاها پرداخت هزینه به مدل ها بسنده می شود.

مشاهده مطلب  ترندهای برتر صنعت رستوران در سال 2023

اینکه چرا به شعبه مجازی نیاز داریم سوالی است که پاسخ آن جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد بالاتر است.

فروش آنلاین با شعبه مجازی:

فروش آنلاین با شعبه مجازی این امکان را به شما می دهد که در هیچ ساعت از شبانه روز (تعطیل) نباشید و بتوانید خدمات و محصولات خود را ارائه دهید. بسیاری از افراد در پایان شب، قبل از خواب فضای مجازی را رصد می کنند. بعضا به آگهی های تبلیغاتی برخورد میکنند و در همان لحظه خرید را انجام می دهند.

 بهترین پاسخ به اینکه چرا به فروش آنلاین با شعبه مجازی نیاز داریم این است که: با (فروش مجازی) اطلاعات دقیق تری از سلایق مشتری ها بدست می آوریم. حتی می توانیم نیاز های آینده آنها را پیش بینی کرده و وفاداری مشتریان نسبت به خود را بیشتر کنیم.

فروش آنلاین با شعبه مجازی برای اینکه هر کسب و کاری بتواند موقعیت خود را حفظ کند و درآمدزایی بیشتری داشته باشد، لازم است. شعبه مجازی شاید تضمین کننده موفقیت شما نباشد، اما مطمئنا شانس شما را برای بدست آوردن آن بالا می برد.

در میان مزایای ذکر شده برای فروش آنلاین با شعبه مجازی، معایبی نیز وجود دارد:

بعضا افراد برای پرداخت های آنلاین اعتماد نمی کنند و بیشتر ترجیح می دهند هزینه را در محل(درب منزل) پرداخت کنند. اما با ورود مراجع قضایی و نظارت آنها بروی فضای مجازی این اعتماد بیشتر شده و افراد به پرداخت آنلاین ترغیب شده اند.

برای فروش آنلاین با شعبه مجازی گرفتن نماد اعتماد الکترونیک سبب اعتماد هر چه بیشتر مشتریان به پرداخت آنلاین می شود.

پاسخ نهایی به این سوال که چرا به شعبه مجازی نیاز داریم می تواند این باشد: با پیشرفته شدن و ایجاد تغییر و تحولات در دنیا، استفاده از فضای مجازی و تجارت الکترونیک از محبوبیت خاصی برخوردار شده  است. لذا برای جان بخشیدن به کسب و کارتان لازم است فروش آنلاین را تجربه کنید.

 با راه اندازی شعبه مجازی می توانید کسب و کار خود را جهانی کنید.

امتیاز دادن به این نوشته post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید