Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قابلیت های جدید پلتفرم ابری ماپرا چیست !!

قابلیت های جدید پلتفرم ابری ماپرا

فهرست مطالب

معمولا راه اندازی و ساخت یک پلتفرم ابری کارساده ای نیست. شاید یکی از مهم ترین دلایلی که نرم افزار های قدیمی و منقضی شده حاضر به ارتقا و پیوستن به نرم افزار های بروز ابری نیستند. این قابلیت به منظور یکپارچگی وب و دسترسی از راه دور می باشد که دربسیاری از مواقع مورد استفاده قرارمی گیرد. برای تولید یک نرم افزارتحت وب به یک یا چند تیم نیاز است تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت. علاوه برتیم نرم افزاری، تیم های سخت افزاری و تیم کنترل کیفی نیز باید همکاری داشته باشند تا محصول از هرنظر مورد تایید و استاندارد باشد.دراین مقاله قابلیت های پلتفرم ابری ماپرا را برای شما بیان می کنیم. که یکی از مهم ترین نرم افزارهای این شرکت، نرم افزار رستوران می باشد. همچنین، با استفاده از نرم افزاررستوران می توانید از منوی دیجیتال و بسیاری از مزایای دیگر استفاده نمایید. با ما همراه باشید.

قابلیت ابری به چه معناست؟

ابر قابلیت اتصال به سرورها، پایگاه داده یا نرم افزارها گفته می شود، به طوریکه بتوان از طریق دستگاه های مختلف و بااتصال به اینترنت به آن دسترسی پیدا کرد. به طور مثال اگر شما از نرم افزاررستوران استفاده می کنید که دارای قابلیت ابری است، می توانید از طریق گوشی یا لپ تاپ خود به آن دسترسی داشته باشید و از راه دور رستوران خود را مدیریت و کنترل نمایید.

انواع مدل های پلتفرم ابری

 ابریکی از ویژگی های نوین برای کسب وکارهای آنلاین یا نرم افزارفروش می باشند. اگر می خواهید از قابلیت های ابری یک پلتفرم استفاده نمایید بهتراست انواع مختلف آن را بدانید و با آنها آشنایی داشته باشید. سرویس های ابری به طور معمول دارای سه نوع زیرساخت هستند که عبارتند از PaaS, LaaS, SaaS . این پلتفرم ها باتوجه به نیاز کاربر یا مشاغل مختلف مورد استفاده قرارمی گیرند.

مشاهده مطلب  کمبو منو در رستوران و نقش کمبو در افزایش فروش

قابلیت های پلتفرم ابری ماپرا

  •  توسعه مداوم

یکی از مزیت های ابری بودن نرم افزار ماپرا سادگی در ارتقا و توسعه است. تیم فنی مجموعه ماپرا به صورت مداوم در حال بهبود و ارتقا امکانات پلتفرم هستند.

این قابلیت در نرم افزار های تحت ویندوز یا هر سیستم عامل دیگری به سادگی قابل وپیاده سازی نیست.

  • سیستم عامل

موضوع سیستم عامل با پلتفرم ابری به کل در نظر گرفته نمی شود و اهمیتی ندارد. پلتفرم های ابری برروی مروگر کامپیوتر یا موبایل و یا حتی تبلت قابل اجرا می باشد.

  • مدیریت سرورها

یکی از ویژگی هایی که ارائه دهندگان پلتفرم ابری باید داشته باشند این است که به خوبی ازاطلاعات پایگاه داده ها نگهداری کند. معمولا ارائه دهندگان پلتفرم ابری سیستم مدیریت پایگاه داده را دراختیار توسعه دهندگان قرارمی دهند. از لحاظ امنیت داده ها در بهترین حالت ممکن است که مسئولیت آن را تیم های قوی امنیت شبکه برعهده دارند.

 

  • یک محیط برای همه مراحل (یکپارچه)

پلتفرم ابری ماپرا همه قابلیت هارا از جمله نرم افزار صندوق، منوی دیجیتال، حسابداری و … را به صورت یکپارچه در یک نرم افزار ارائه می کند.

ویژگی های پلتفرم ابری ماپرا

قابلیت های جدید ماپرا:

  • دسته بندی تامین کننده ها
  • قالب جدید شعبه مجازی
  • پرداخت زمان تحویل
  • نمایش فراخوانی مهماندار در شعبه مجازی
  • امکان رزرو در شعبه مجازی
  • فونت جدید برای پرینتر
  • قابلیت درج اینماد
  • نوتیف آماده شدن سفارش
  • گزارش مغایرت محصول در انبارگردانی

در صورت بروز هرگونه سوال با کارشناسان مجموعه ماپرا تماس حاصل فرمائید.

 

ابهاماتی که در رابطه با پلتفرم ابری شنیده می شود حقیقت دارد؟؟

  • امکان انتقال اطلاعات از نرم افزار ها به پلتفرم ابری

برخی بر این باورند که امکان انتقال اطلاعات از نرم افزارها به پلتفرم ابری وجود ندارد. این باور کاملا اشتباه است. اکثر نرم افزار قابلیت خروجی گرفتن اطلاعات را دارند و همه پلتفرم های ابری از جمله ماپرا قابلیت وارد نمودن داده رو دارند. بعد از وارد نمودن اطلاعات به راحتی می توانید به صورت یکپارچه از همه قابلیت های پلتفرم فراهم می شود. حتی تحلیل و گزارش های مالی گذشته را نیز می توان به صورت یکجا داشت.

  • امنیت

برخی براین باورند که امنیت اطلاعات با ابری شدن کم تر می شود. در صورتی که ابری بودن یکی از دلایل بالا رفتن امنیت دیتا است. اطلاعات در دیتا سنتر به صورت ساعتی در حال بک آپ گیری می باشد و تیم های امنیت شبکه به صورت ۲۴ ساعته در حال زیرنظر داشتن دیتا سنتر هستند.

مشاهده مطلب  شعبه مجازی خود را با این 5 تکنیک UI/UX زیبا کنید!

نتیجه گیری

دراین مطلب تلاش کردیم تا شما را با قابلیت های پلتفرم های ابری ماپرا آشنا کنیم. همچنین، به تعرف مفهوم این پلتفرم ها پرداختیم. سعی نمودیم تا مزایا و معایب پلتفرم های ابری را بیان کنیم تا شما طبق اهداف و خواسته های خود از آنها استفاده نمایید. دراین حالت، توسعه دهندگان دیگر دغدغه ی آماده سازی زیرساخت ها یا پیکربندی سرورها را نخواهند داشت. با توجه به مطالبی که دراین مقاله بیان گردید می توان نتیجه گرفت که به طورکلی، مدیران کسب و کارها با استفاده از پلتفرم های ابری  می توانند کسب وکارخود را درتمام مراحل بهبود بخشند. ماپرا کامل ترین ارائه دهنده پلتفرم ابری می باشد که در این مطالب قابلیت های مهم آنها را بیان کردیم.

امتیاز دادن به این نوشته post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید