Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

7 مزیت صفحه پرداخت اختصاصی

مزیت صفحه پرداخت اختصاصی

فهرست مطالب

اگر شماره تماس همه افرادی که فقط از 3 سال گذشته به حساب شما پرداخت داشته اند را داشتید، چه می کردید؟ تابحال به این دقت کرده اید که هر فردی که به شما پرداخت می کند، در آینده می تواند مشتری بالقوه شما در هر کسب و کاری باشد؟ در این مقاله میخواهیم چگونگی بهره مندی از این فرصت را با داشتن صفحه پرداخت اختصاصی توضیح دهیم و مزایای تکرارنشدنی آن را بیشتر تشریح کنیم.

چرا روش سنتی دریافت پول، هوشمندانه و مقرون به صرفه نیست؟ 

تابحال از چه روش هایی برای دریافت وجه استفاده کرده اید؟ به احتمال قوی، در پرداخت های شخصی، اکثر مواقع کارت به کارت را تجربه کرده اید.

چه اطلاعاتی از پرداخت های انجام شده در اختیار دارید؟ شاید اگر اینترنت بانک خود را فعال کرده باشید، با جستجو بتوانید، تاریخ و مبلغ پرداخت را پیدا کنید. این اطلاعات که با روش سنتی دریافت وجه در اختیار دارید، صرفاً برای تایید پرداخت مناسب است و کاربرد هوشمندانه ای برای شما ندارد. ضمن اینکه اگر حساب های مختلفی در بانک های متفاوت داشته باشید، می بایست در اینترنت بانک های مختلف، این جستجو را انجام دهید و امکان دسترسی یکجا به آمار تجمیعی پرداخت های انجام شده به حساب های مختلف خود را نخواهید داشت. به طور خلاصه باتوجه به دلایل زیر، روش سنتی دریافت پول، روشی هوشمندانه و مقرون به صرفه نیست:

1- عدم دسترسی به اطلاعات واریز کننده وجه 

2- فعالسازی جداگانه اینترنت بانکِ حساب های مختلف 

3- اتصال محدود شیوه انتقال وجه به یک حساب بانکی 

4- عدم دسترسی به گزارش های مالی و تجمیعی 

5- عدم امکان استفاده مجدد از داده ها 

6- کاربردی نبودن داده های ثبت شده در کسب و کار 

چونه دریافت وجه هوشمندانه داشته باشیم؟ 

برای استفاده از خدمات دریافت وجه هوشمندانه، کافی است از ابزارهای فروش کسب و کار که ارائه دهنده خدمات پرداخت است، استفاده نمایید. در این صورت، با یک سیستم و در یک پنل، به تمامی آمار دریافت وجوه خود به صورت جداگانه و تجمیعی دسترسی خواهید داشت و امکانات و داده هایی در اختیارتان قرار می گیرد که علاوه بر کاهش هزینه، در ایجاد ایده های نو، تصمیم های هوشمندانه، و افزایش سودآوری کسب و کار حال یا آتی شما موثر هستند. در همان پنل، علاوه بر رفع محدودیت های روش سنتی دریافت پول، همواره امکانات زیر در دسترس شما خواهد بود:

1- دسترسی به آمار و داشبورهای تحلیلی دریافت وجوه 

2- امکان ایجاد درگاه پرداخت اختصاصی برای سایت یا فروشگاه خود 

3- امکان ایجاد لینک پرداخت شبکه های اجتماعی 

4- امکان ایجاد پیج فروشگاهی و دریافت سفارش آنلاین 

5- امکان ارسال صورتحساب آنلاین یا پیش فاکتور آنلاین 

6- امکان ایجاد کمپین و ارسال پیامک 

7- امکان کسب درآمد بدون سقف ماهانه 

*7 مزیت صفحه پرداخت اختصاصی کدامند؟ 

صفحه پرداخت اختصاصی، کانال انتقال وجه هوشمندانه و اختصاصی برای شما است. با استفاده از این امکان، در هر زمان و هر جا به راحتی می دانید چه افرادی چه مبلغی را برای شما واریز کرده اند. برای دریافت وجه نیاز به ارسال شماره کارت یا شماره حساب ندارید. برای دریافت مبالغ بالا نیازمند عملیات پایا و ساتنا نخواهید بود. صفحه پرداخت شخصی، نقش کارتخوان الکترونیک یا کارتخوان مجازی را برای شما ایفا می کند. در هر جا برای دریافت وجه دلخواه خود، کافی است، لینک کوتاه صفحه پرداخت شخصی خود را به اشتراک بگذارید.

لینک صفحه پرداخت اختصاصی را از ماپرا، پرداخت یار بانک مرکزی بخواهید که همزمان شما را به ابزارهای کسب و کار متصل می کند.

واریز کننده وجه با کلیک روی این لینک، مشخصات خود را تکمیل و در درگاه پرداخت بانکی، پرداخت خود را به سادگی در هر زمان انجام می دهد. بدین ترتیب، او دیگر نه اطلاعات حساب شما را می بیند و نه شما و واریزکننده وجه، محدود به ارسال و دریافت شماره کارت های مختلف و امکانات محدودی که این روش سنتی انتقال وجه دارد، خواهید بود. در ادامه 7 مزیت تکرارنشدنی صفحه پرداخت شخصی آورده شده است:

1- مدیریت امور مالی 

با این شیوه همواره آمار تراکنش ها و گزارش های تحلیلی خود را مشاهده خواهید کرد و تصمیم گیری ها مبتنی بر داده های مالی برایتان، ساده و هوشمندانه می شود.

2- عدم افشای اطلاعات حساب بانکی 

با استفاده از صفحه پرداخت شخصی، امکان افشای اطلاعات حساب شما از بین می‌رود و پرداخت دریک فضای امن و راحت و تنها با یک لینک انجام می‌شود. این لینک، را شما با درج نام دلخواه خود ایجاد می کنید. تمامی نام ها یکتا هستند. پس، نام دلخواه شما نباید قبلاً ثبت شده باشد.

عدم افشای اطلاعات بانکی

3- امکان استفاده در فعالیت های خیرخواهانه یا پرداخت های دسته جمعی 

در موارد خیرخواهانه یا پرداخت‌های دسته جمعی، می‌دانید چقدر پول با چه جزئیاتی به حساب شما واریز شده است و براحتی می‌توانید آن را مدیریت کنید و از دیگر وجوه واریزی تشخیص دهید.

4- عدم وابستگی به یک حساب بانکی 

شما در هر زمان می توانید صفحه شخصی پرداخت خود را به حساب دلخواه متصل کنید تا محدودیت حساب بانکی برای دریافت وجه را رفع کنید.

5- انتقال وجه بدون محدودیت حساب بانکی 

انتقال دهنده وجه یا واریز کننده پول با هر حساب بانکی، در هر زمان می تواند مبلغ دلخواه را به صفحه شخصی پرداخت شما واریز کند. به عبارت دیگر، محدودیت حساب بانکی برای واریز کننده وجه وجود ندارد.

6- حداکثر سقف انتقال وجه 

در روش صفحه پرداخت اختصاصی، به حداکثر سقف انتقال وجه یعنی 50 میلیون تومان دسترسی دارید که بدون محدودیت تعداد تراکنش در شبانه روز، قابل استفاده است. همچنین، واریز کننده وجه، برای مبالغ بالا نیاز به مراجعه به خودپرداز یا شعب بانکی برای عملیات پایا و ساتنا ندارد و لازم نیست مبالغ بالایی را برای کارمزد این عملیات پرداخت کند.

7- دسترسی به اطلاعات تماس واریز کننده وجه 

مهم ترین مزیت انتقال وجه به این شیوه این است که علاوه بر دسترسی به تاریخ و مبلغ واریز وجه، می دانید چه فردی با چه شماره همراهی به شما پرداخت داشته است. این اطلاعات به ویژه برای کسب و کار حال و آتی شما و دعوت آنها به خرید، بسیار ارزشمند است.

جمع بندی

در این مقاله ضعف های روش سنتی کارت به کارت برای دریافت وجه و فرصت هایی که در کوتاه مدت و بلندمدت از شما و کسب و کارتان می گیرد، بیان شد. در کنار آن، راهکار جایگزین با عنوان صفحه پرداخت اختصاصی مطرح و چگونگی دسترسی و ایجاد آن توضیح داده شد. تشریح شد که راهکار نوین پرداخت و دریافت وجه با استفاده از صفحه پرداخت اختصاصی، چگونه ضعف های روش سنتی انتقال وجه همچون کارت به کارت را برطرف می کند و هفت مزیت تکرارنشدنی استفاده از این راهکار مشخص شد. شما می توانید همزمان به صفحه پرداخت اختصاصی در کنار ابزارهای فروش کسب و کار نیز دسترسی داشته باشید که برخی از امکانات حاصل از این یکپارچگی نیز در این نوشتار آورده شد.

 

مشاهده مطلب  تحول دیجیتال رستوران در پاندمی و بعد از آن چگونه است؟

مرتبط بخوانید: ابزارهای فروش اینترنتی: 6 ابزار فروش کسب و کار اینترنتی کدامند؟

مرتبط بخوانید: 3 روش مؤثر پرداخت اینترنتی در حفظ مشتری

امتیاز دادن به این نوشته post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید