Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ترندهای برتر تجربه مشتری در سال 2022

ترندهای برتر تجربه مشتری

فهرست مطالب

در حالی که اولویت ها و ترجیحات مردم تغییر کرده و هنوز برخی از جنبه های همه گیری باقی مانده است، سایت سی ایکس نتورک خلاصه ای از پیش بینی های ترندهای رفتار و تجربه مشتری در سال آینده را بیان کرده است که در این مقاله به آن ها می پردازیم(CX Network). این سایت در سال 2012 تاسیس شده است که به حرفه ای ها در مسیر توجه به تجربه مشتری، کمک کند.

تجربه مشتری دیجیتال چیست؟

تجربه مشتری دیجیتال هنگامی است که فناوری دیجیتال در همه زمینه های تجارت وارد می شود. در نتیجه تغییرات متعددی در نحوه عملکرد یک کسب و کار به وجود می آید؛ و با کمک فناوری، تجربه خوب را به مشتری ارائه می دهد. شرکت ها می توانند کارایی خود را از طریق تجربه مشتری افزایش دهند.

پیش بینی ترندهای تجربه مشتری سال 2022

بهتر است برای برنامه ریزی سال بعد کسب و کار خود، پیش بینی ترندهای مهم را دنبال کنید و آنها را درنظر بگیرید. همچنین در این مسیر ماپرا برای کمک به شما اینجا است.

ترند 1 _ اندازه گیری در زمان درست

در این عصر دیجیتال که اتفاقات در فضای دیجیتال رقم می‌خورند و انتظارات مشتریان باید در زمان مناسب برآورده شود، معیارهای اندازه گیری نیز باید سرعت خود را حفظ کنند. برندها باید از سنجش های بعد از خرید (مانند نظرسنجی) که بلافاصله در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، استفاده کنند.

ترند 2 _ انسانی کردن بعضی قسمت ها

حتی زمانی که همه ما به سازگاری و دقت ربات ها عادت کرده ایم، تاثیر جنبه انسانی بر تجربه مشتری وجود دارد. به جرات می توان گفت که وقتی مشتریان در هنگام اضطراب با شرکت ها تماس می گیرند، لمس شفابخش یا لحن همدلانه ای که یک کارمند می تواند ارائه دهد، بخشی جدایی ناپذیر از راه حل است. بنابراین، تمرکز بر استفاده از انسان و تکنولوژی است.

ترند 3 _ تجربه تشخیص صدا

تلفن های همراه مانند قدیم دیگر امکانات کمی ندارند و اکنون گزینه محدود کننده ای مانند الزام ورود دستی به حساب کاربری نباید وجود داشته باشد. مشتریان ممکن است از هر مکان و شرایطی با تلفن خود کار کنند و نیاز به تجربه ای مبنی بر تشخیص دستگاه که مجموعه کاملی از امکانات را ارائه دهد، وجود دارد.

مشاهده مطلب  روش ساخت شعبه مجازی حرفه ای چگونه است ؟

ترند 4 _ سادگی

در تجربه مشتری باید به سادگی توجه کرد. به طور مثال پیچ و خم هایی که مشتریان در یک تلفن گویا یا فروشگاه آنلاین دارند، باید با دسترسی ساده و تک لمسی جایگزین شوند.

ترند 5 _ صدا و تصویر

با ورود به عصر دیجیتال، در دسترس بودن صدا و ویدئو به عنوان یک گزینه در همه قسمت ها، کلید افزایش رضایت مشتری خواهد بود.

ترند 6 _ اطلاعات و خدمات مبتنی بر مکان

با در نظر گرفتن رضایت مشتری در مورد حریم خصوصی، خدمات مبتنی بر مکان می تواند تجربه مشتری را چندین درجه بالا ببرد. به عنوان مثال، می توان یک ربات طراحی کرد که در هنگام کلیک مشتری بر آدرس کسب و کار ما، به صورت دیجیتال ظاهر شود و با توجه به مکان پیشنهاد، ارائه خدمات را به صورت غیرحضوری و دیجیتالی انجام دهد.

ترند 7 _ خدمات کامل

همانطور که خدمات مشتری از حالت فیزیکی به دیجیتالی تغییر می‌کند، شرکت ها می توانند با مدیریت تجربیات، خدمات بیشتری را ارائه کنند. برای مثال، مشتری بالقوه ای که قبلا از یک خانه برای فروش بازدید می کرد، اکنون ممکن است در یک تور مجازی سه بعدی از یک ملک جدید بازدید کند. شرکت ها می توانند با ارائه اطلاعات اضافی، تجربه مشتری را بهبود ببخشند.

ترند 8 _ اتوماسیون پشتیبانی از کارکنان

اتوماسیون برای پشتیبانی از کارکنانی که به مشتریان خدمات ارائه می دهند، ترند دیگر است. شما با تقویت کارمندان با ابزارها و فرآیندهای خودکار، به طور چشمگیری نتایج تجربه مشتری و سرعت کار را بهبود می بخشید.

 

صحبت ایین لانگریج مدیر تجربه مشتری و محصول در Amazon Games با سی ایکس نتورک

خواندن این مصاحبه به عملکرد شرکت ها در سال آینده کمک کننده است.

مشاهده مطلب  روش اتصال منو دیجیتال آنلاین به باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان آمازون

بزرگترین دستاورد تجربه مشتری شما تا به امروز چه بوده است؟

ساختن پلتفرم CX برای سامسونگ در آمریکای شمالی. این پروژه با یک کاغذ سفید آغاز و یک سال و نیم بعد پلتفرمی به نام  Samsung+ طراحی شد. این پلتفرم در کل مسیر بعد از خرید مشتری عمل می کند و به بستری عالی برای مشارکت در تعامل، حفظ و همکاری با بازاریابی، شرکا و تیم‌های پشتیبانی مشتری تبدیل شده است.

 

قانون طلایی شما در مورد تحول دیجیتال چیست؟

تمرکز بر فرهنگ مراقبت از مشتری. تا زمانی که شرکت را به اندازه گیری و مراقبت از مشارکت و حفظ مشتری واداشته باشید، در جنگ پیروز می شوید.

 

برای آماده شدن برای ترندها چه کاری میتوان کرد؟

تجربه مشتری یک تابع جدید و چند بعدی است که با نرم افزار باشگاه مشتریان ساده تر می گردد، بنابراین شما باید با تنوع تفکر و مهارت نیرو استخدام کنید. افراد حرفه ای در مبحث تجربه مشتری داشته باشید. باید اطمینان حاصل کنید که مجموعه گسترده ای از مهارت ها و تفکر اصلی در تیم دارید. این اتفاق فقط در صورت استخدام نیروهایی با مهارت های متنوع رخ می دهد.

باشگاه مشتریان رستوران

نتیجه گیری

ما در دوران هیجان انگیزی زندگی می کنیم. دیجیتالی شدن نه تنها شیوه کار ما را تغییر داده، بلکه شیوه زندگی ما را نیز تغییر داده است. همانطور که این رفتارها و ترندهای تجربه مشتری به منصه ظهور می رسد، شرکت ها برای ارائه تجربیات جدید به مشتریان در حالی که وارد سال 2022 می شویم، آماده می شوند. لحظه ای که دید خود را تغییر می دهیم، دنیای کاملا جدیدی از تجربیات می تواند برای مشتریان و کسب و کار باز شود.

امتیاز دادن به این نوشته post

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید