Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

11 عادت طلایی تیم های موفق در تحول دیجیتال

عادت تیم های موفق

فهرست مطالب

هر مدیری می داند که ایجاد تحول دشوار است، به ویژه تحول دیجیتال. 93 درصد مدیرانی که اخیرا توسط تحقیقات هانوفر مورد بررسی قرار گرفتند، گفته اند که شرکت آنها در حال ایجاد نوعی از تحول دیجیتالی هستند. حدود نیمی از این آمار نشان داده اند که آنها برای رسیدن به موفقیت در تلاش زیادی هستند! در این مقاله راه رسیدن به تحول دیجیتال موفق را هموارتر می‌کنیم.

11 کاری که مدیران تحول دیجیتال موفق انجام می دهند

نشریه آنلاین اینترپرایز که یک نشریه آنلاین و جامع برای مدیران فناوری اطلاعات و کسب‌وکارها است، طی انجام تحقیقی از مدیران فناوری اطلاعات و کارشناسان تحول دیجیتال، مواردی که تیم های موفق و مدیران آنها انجام می دهند را به اشتراک گذاشته است. خواندن این مطالب و در نظر گرفتن اینکه چگونه هر کدام در کسب‌وکار شخصی ما اعمال می‌شود، می‌تواند مسیر را روشن سازد.

 

1. به دنبال پیشرفت باشید، نه کمال

کمال دشمن خوبی است. اندرو آلپرت مدیر عامل Pace Harmon می گوید : راه حل ها، الزامات و فناوری ها در طول تحولات دیجیتال به سرعت تغییر می کنند. مدیرانی که تلاش می کنند هر الزامی را به کا بگیرند، در نهایت هرگز به جلو حرکت نمی کنند. الزامات پایه خود را با این درک تنظیم کنید که در طول زمان یاد خواهید گرفت و تکامل خواهید یافت.

  1. موفقیت را عاملی کمی کنید و در مسیر رسیدن به آن باشید

پراشانت کلکر، از شرکای استراتژی دیجیتال در شرکت مشاوره و تحقیقات فناوری جهانی ISG، می گوید: بزرگترین مانعی که تلاش های تحول دیجیتال با آن روبرو هستند فناوری و اجرای آن نیست، بلکه توانایی تعریف و پیش بینی ارزش ایجاد شده همراه با روشی برای ردیابی دقیق آن ارزش است.

مدیران تحول دیجیتال تا حد امکان باید مستقیما ورودی را با خروجی و نتایج هماهنگ و مرتبط کنند. کلکر می گوید: این قسمتی است که شرکت ها اغلب کوتاهی می کنند. همچنین می افزاید: تقریبا 60 درصد سازمان ها در واقع از تحول دیجیتال برای بهینه سازی عملیات استفاده می کنند!

 

  1. توانایی نه گفتن

مدیران موفق در ابتکارات دیجیتالی در مسیر سختی حرکت می کنند. آلپرت می گوید: آنها حوزه را مدیریت می کنند و به الزامات اضافی خارج از اهداف پروژه و افزایش دهنده های ریسک در اجرای موفقیت آمیز اجازه اجرا نمی دهند.

 

  1. شفاف باشید

جی فرو، مدیر ارشد فناوری Quikrete، می گوید: برای اینکه تحول دیجیتال موفقیت آمیز باشد، تیم شما باید با شفافیت کامل عمل کند. ارتیاطات در سراسر کسب و کار باید منسجم و در جریان باشد؛ چه برای انتقال اخبار بد چه خوب. تیم باید بتواند بدون احساس ترس از عواقب، اخبار بد را اطلاع رسانی کند.

فرو می گوید: مدیران اطلاعاتی و فناوری می توانند از طریق جشن گرفتن موفقیت های سازمانی و کسب و کار خود، و همچنین گردآوری مشکلات و زیان ها با تمرکز مثبت و کشف چگونگی رفع آنها با هم، به ایجاد فرهنگ شفافیت کمک کند.

 

مشاهده مطلب  10 مزیت تاسیس رستوران در بام + رستوران های بام تهران

  1. تشویق تیم به چابکی از هر نظر

سیسیلیا ادوارز، شریک گروه Everest می گوید: تیم ها باید بسیار چابک باشند. با توجه به نرخ شتابانِ تغییر در تحولات دیجیتال، هیچ کس نمی تواند مشخصات مورد نیاز را حتی برای یک سال دیگر پیش بینی کند!

تیم های دیجیتال موفق، عناصر اساسی را که از خلاقیت پشتیبانی و تحول نیازهای فعلی را برآورده می کنند، تقویت می کنند. ادواردز می گوید: آن ها باید دائما نیازمندی ها را ارزیابی کرده و تنطیمات را انجام دهند.

  1. اولویت دادن حاکمیتِ داده

آلپرت می گوید: موفقیت تحول دیجیتال مستلزم حاکمیت داده ها برای اطمینان از همسویی فرآیند ها و تعهدات مدیریت با تحول است. اغلب، مدیران فناوری اطلاعات فرآیندهای کارآمدی را برای اطمینان از دقیق بودن داده های شرکت و موثق بودن منبع آنها ایجاد می کنند.

  1. حرکت مداوم و تدریجی

استراتژی های تحول دیجیتالِ انفجاری دیگر کار نمی کنند. شری بروور، مدیر ارشد راه حل های صنعتی در شرکت مشاوره و خدمات فناوری اطلاعات آواناد، می گوید: سازمان ها باید آماده سازگاری و ایجاد تغییرات تدریجی در پاسخ به پویایی های بازار در حال تغییر باشند.

تیم های موفق، ذهنیت “آزمایش،تکرار،یادگیری” دارند، فرصت های تجاری جدید، جریان های درآمد و تغییرات در فرآیندهای تجاری را کشف می کنند. شرکت ها باید اکنون تجدید نظر کنند و واقعا روی تحول دیجیتال تمرکز کنند. بروور میگوید: داشتن نظم و انضباط در مورد سرمایه گذاری در مواردی که برای کسب و کار اهمیت دارد، و متوقف کردن هر چیز دیگری می تواند تجربیات و نتایج تجاری کاملا جدیدی ایجاد کند.

حرکت مداوم مدیران رستوران

  1. رویکرد متقابل-عملکردی

اردوارد می گوید : سیلو ها دیگر در دنیای تحول دیجیتال کار نمی کنند. (سیلو به سیستمی گفته میشود که تمام داده ها در جایی ذخیره می شوند که تنها تعداد محدودی به آن دسترسی دارند) متخصین فناوری و صاحبین کسب و کار باید گرد هم ایند تا به سمت یک هدف تجاری مشترک حرکت کنند. ادواردز می گوید: این بدان معناست که کسانی که نقش هایی در فناوری اطلاعات دارند، باید درک بیشتری از کسب و کار داشته باشند و همچنین کسانی که نقش های تجاری دارند، باید به قابلیت هایی که فناوری به ارمغان می اورد آشناتر شوند.

 

مشاهده مطلب  ابزارهای فروش کسب و کار اینترنتی

  1. به موتور دائمی تولید نوآوری تبدیل شوید

جان کستلمن، مدیر عامل شرکت مشاوره دیجیتال Mobiquity می گوید: داشتن ایده های پراکنده هر چند وقت یکبار، کافی نیست. کلیدی که منجر به تحول واقعی می شود، ایده داشتن مداوم است که به کسب و کارها در شناسایی راه حل ها کمک می کند. این ایده ها به بهترین وجه روی نقاط خاصی در زنجیره ارزش متمرکز می شوند.

مدیران تحول دیجیتال باید درک کنند که ایجاد یک فرهنگ نوآورانه، پیش شرط موفقیت است. کاستلمن می گوید: تشویق همکاری های بین بخشی به ایده های جامع تری منجر می شوند که نقاط دارای تنش را همه جانبه حل می کند. تیم ها همچنین باید مطمئن شوند که ایده ها را در چشم انداز نگه داشته و هزینه اجرای ایده ها را بررسی کنند که انتخاب ایده های برتر آسان شود.

 

  1. تغییر رویکرد به صورت سیستماتیک

کلکر می گوید همه خواهان تغییر هستند، اما هیچ کس نمی خواهد تغییر کند! مقاومت در برابر تغییر یک چالش واقعی برای تحول منو دیجیتال است. تجزیه و تحلیل فرآیندها و معرفی تغییرات تدریجی که نتایج را نشان می دهد، رویکرد بهتری به کاربران می دهد. کلکر توضیح می دهد: شما تیم را مجبور به تغییر نمی کنید؛ شما کاری میکنید که خودش را تغییر دهد.

 

  1. نیاز های مشتری مقدم بر تکنولوژی

مدیران فناوری اطلاعات باید این مورد را از قبل به خوبی بدانند؛ اما اجازه دهید دوباره بر آن تاکید کنیم. زیرا افراد خاصی در کسب و کار شما ممکن است کمی بیش از حد توسط یک فناوری خاص شگفت زده شوند. کستلمن می گوید: کسب و کارهای موفق زمان می برند تا درک روشنی از نیازهای مشتریان خود و مشکلاتی که تکنولوژی آن ها را حل میکند، ایجاد کنند. پس از تعیین اهداف نهایی، تیم ها می توانند به طور معکوس توسعه فناوری را برای حل مشکلات مشتریان به موثرترین شکل ممکن به کار گیرند. یکی از بهترین راهکارها استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران یا هر کب و کار دیگری است.

نیازهای مشتریان رستوران

بهترین تیم ها مشتریان خود را در فرآیند توسعه و تحول مشارکت می دهند تا مفروضات راه حل های آزمایشی را تایید کنند. کستلمن می گوید: اجازه دادن به مشتریان برای مشارکت، تعهد به پیشرفت صنعت شما را نشان می دهد. همچنین این عمل به بهبود تجربه مشتری کمک می کند.

امتیاز دادن به این نوشته post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید