پلتفرم ابری ماپرا، نوعی نرم افزار حسابداری است که بهبود یافته و کامل تر شده است.
در این مقاله ابتدا به ویژگی ها و امکانات نرم افزار فروش ماپرا در حوزه رستوران می پردازیم.
نرم افزار رستوران ، زمانی که به روش صحیح استفاده شود، یک راه مطمئن برای موفقیت یک رستوران است. نرمافزار رستوران چیزی است که نباید در رستوران، شما از آن غافل شوید. نرم افزار رستوران باعث میشود که تنها در چند ثانیه تابلوهای منو دیجیتال را روی صفحههای تلویزیون خود قرار دهید. مشتریان خود را با عکسها و ویدیوهای ویژه خود درگیر کنید تا آیتمهای منو را به صورت متقابل بفروشید. فایلهای رسانهای را به برنامه نرم افزار رستوران وارد کنید یا از الگوهای طرحبندی صفحه منوی رایگان و حرفهای ما در مجموعه ماپرا استفاده کنید. آنها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین شما می توانید نام تجاری خود را در آن بگنجانید. صفحه نمایش ها را میتوانید در مکانها از راه دور مدیریت کنید. با ماپرا، استفاده آسان و ساینیج دیجیتال حرفه ای را با قیمتی بی نظیر دریافت کنید. در زیر به طور مختصر به تعدادی از امکانات نرم افزار رستورانی میپردازیم.
نرم افزار مدیریت موجودی: یک نرم افزار مدیریت موجودی مناسب به اپراتورهای رستوران تصویر شفافی از وضعیت فعلی موجودی آنها میدهد. این امر نیاز به بررسی منظم موجودی را از بین می برد که به نوبه خود باعث کاهش تعداد خطاهای انسانی میشود. همچنین با ارائه بینشی درباره محصولاتی که به فروش میرسند و محصولاتی که به فروش نمیرسند، در زمان صرفهجویی میکند.
ماژول فاکتور آنلاین رستوران : اگر در تلاش هستید تا مشتریان را در شرایط کنونی از خانه بیرون بیاورید. ممکن است زمان آن رسیده باشد که به نرم افزار فاکتور آنلاین در رستوران خود فکر کنید. نرم افزار تجزیه و تحلیل رستوران: به شما کمک می کند تا فرصت های مختلف را برای بهبود کارایی شناسایی کنید. ماژول منو دیجیتال: بدون منو راهی برای مشتریان وجود ندارد که بدانند چه چیزی و با چه قیمتی می توانند سفارش دهند. نرم افزار رستوران اضافی: سیستم مدیریت کارکنان است. یک راه حل ساده برای مدیریت کارکنان که همه چیز از فیش حقوقی گرفته تا درخواست مرخصی را در نظر می گیرد. سامانه باشگاه مشتریان رستوران : با ارائه تخفیفها و وعدههای غذایی رایگان پس از تعداد معینی بازدید، به مهمانان انگیزه میدهد تا به محل شما بازگردند.
در دیگر نرم افزار های حسابداری موجود در بازار همچین قابلیت هایی را یافت نمی کنید. می توان گفت این قابلیت های ویژه پلتفرم ابری ماپرا می باشد. البته علاوه بر این موارد ویژگی هایی دیگری را داراست که این نرم افزار را متمایز تر می کند. به عنوان مثال قابلیت ذخیره سازی ابری اطلاعات ، کراس پلتفرم بودن از جمله این موارد است.
محاسبه قیمت نرم افزار حسابداری
ابزارهای حسابداری به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به راه نجات بسیاری از مشاغل در مدیریت مالی هستند. بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزار بسته به بودجه شما و نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما بستههای برنامه را ارائه می دهند. اگر میپرسید «قیمت نرمافزار حسابداری چقدر است»، انواع مختلفی از طرحهای قیمتگذاری موجود را بررسی کنید:
قیمت گذاری بر اساس استقرار
قیمت نرم افزارهای مختلف گاهی اوقات بسته به پلتفرمی که برای استفاده از برنامه انتخاب میکنید، تعیین میشود. این طرح های قیمت گذاری ممکن است به شکل های زیر باشد:
پرداخت یکباره
این یک طرح قیمت گذاری است که اکثر ارائه دهندگان نرم افزار داخلی یا دسکتاپ ارائه می دهند. در حالی که شامل هزینه سرمایه زیادی برای شروع است. این می تواند جایگزین ارزان تری برای شرکت هایی باشد که میتوانند ابزارهای حسابداری خود را بدون کمک خارجی نصب، پیکربندی و نگهداری کنند. این نوع طرح قیمتگذاری در بیشتر موارد شامل هزینههای صدور مجوز نیز میشود.
علاوه بر این، پلتفرمهای نرمافزار حسابداری مجموعه ماپرا انواع مختلفی از طرحهای اشتراک را ارائه میدهند، بنابراین میتوانید انتخاب کنید کدام یک برای شرکت شما راحتتر است:
طرح اشتراک سالانه
اکثر ارائه دهندگان نرم افزار 10 تا 20 درصد تخفیف برای اشتراک سالانه در مقابل برنامه های ماهانه ارائه میدهند. بنابراین می توانید در هزینه های عملیاتی خود صرفه جویی بیشتری کنید.
اشتراک ماهانه
برای برخی از شرکت ها، ممکن است یک سال برای تعهد به نرم افزار خاصی که صرفاً در حال آزمایش آن هستند، طولانی باشد. اگر ترجیح می دهید مبالغ اندکی برای اوراق بهادار و خدمات به صورت ماهانه بپردازید، این طرح اشتراک ممکن است راه حل باشد. بستههای ماهانه مشابه طرح اشتراک سالانه، اغلب در سه نوع ارائه میشوند: یک طرح اولیه، یک گزینه میانرده با قابلیتهای اضافی، و یک بسته برتر که ارتقاهای دیگر را ارائه میدهد.
روش مقایسه ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری رستوران
برای کاربرانی که به دنبال مقایسه امکانات نرم افزاری جدید و موجود برای سازمان خود هستند، بررسی ها سلاح مخفی آنها هستند . بررسیهای واقعی و بیطرفانه کمک میکند تا مشخص شود شناخت ویژگیها چگونه به تجربه کاربر تبدیل میشوند، به صورتی که در وبسایت فروشنده یافت نمیشود. آنها به شما کمک می کنند تا پاسخ ها را دریافت کنید، انتظارات خود را تعیین کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.
ماپرا معتبرترین سایت برای بررسی کاربران از نرم افزارهای رستورانی است. 3 روش مقایسه امکانات در زیر ذکر شده است.
- مقایسه مستقیم
- مقایسه ویژگی های کیفی
- کاوش کنید که چه کسی از یک نرم افزار استفاده می کند
- مقایسه نرم افزاری سر به سر ایجاد کنید
ماپرا یک ابزار مقایسه ارائه می دهد که می توانید از آن برای مشاهده دو یا سه محصول در کنار هم استفاده کنید. ببینید که چگونه قابلیتها و عملکرد محصول در کنار هم قرار میگیرند. از داده های کمی (رده بندی ویژگی ها و ویژگی ها) برای مقایسه مستقیم ابعاد مهم محصول، سیب با سیب استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگام مقایسه گزینه های نرم افزاری که در حال تحقیق هستید. می توانید بینش های کیفی را با عواملی مانند پشتیبانی، عملکرد و قابلیت استفاده ترکیب کنید. الگوی مقایسه امکانات نرم افزاری ماپرا برای ارائه بهترین اطلاعات مقایسه نرم افزار در یک رابط کاربری ساده و تمیز طراحی شده است.
سه راه برای ایجاد مقایسه وجود دارد:
- در نوار پیمایش اصلی در بالای سایت، به نظرات مقایسه محصولات بروید، سپس محصولاتی را که میخواهید مقایسه کنید انتخاب کنید.
- در فهرست محصولات، میتوانید از نوار کناری سمت راست با برچسب «مقایسه با…» استفاده کنید تا به شش مورد از رایجترین مقایسهها بروید.
- می توانید با کلیک کردن روی پیوند زیر توضیحات محصول در لیست همه محصولات به ابزار مقایسه برسید.
هر یک از این سه حالت ناوبری شما را به همان مکان می برد. شما با ابزار مقایسه می توانید حداکثر سه محصول را در یک زمان مقایسه کنید. از منوی سمت راست برای افزودن محصولات به مقایسه استفاده کنید. از X کوچک در بالای کارت محصول برای حذف یک محصول از مقایسه استفاده کنید. منوی سمت چپ به شما این امکان را می دهد که در مقایسه از موضوعی به موضوع دیگر بپرید.
برای دریافت جدول امکانات پلتفرم ابری ماپرا با کارشناسان ماپرا تماس حاصل نمائید.