Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بعد از خرید نرم افزار ابری ماپرا چه مراحلی را باید طی کنم؟

خرید نرم افزار ماپرا

فهرست مطالب

خرید نرم‌افزار ابری ماپرا، آغاز یک همکاری حرفه‌ای برای تحول در مدیریت کسب و کار شماست. ماپرا فقط یک نرم‌افزار نیست؛ یک مشاور و همراه تخصصی برای رشد کسب‌وکار شماست.

 

1- شروع با نسخه آزمایشی و دموی رایگان ماپرا

 

با انتخاب هر پلن، استفاده از ماپرا با ۱۴ روز تست رایگان آغاز می‌شود تا بدون دغدغه بتوانید امکانات آن را بررسی کنید. بلافاصله پس از دریافت دمو، لینک مقالات آموزشی و یک ویدئو کوتاه شروع کار با ماپرا از طریق راه های ارتباطی برای شما ارسال می‌شود که می توانید رایگان از آنها بهره مند شوید.

 

2- تماس مشاور فروش و انتخاب پلن مناسب

 

مشاوران ماپرا در کمتر از یک روز کاری، با شماره ای که درخواست خود را ثبت کردید، تماس می‌گیرند، نیازهای رستوران، کافه یا مجموعه شما را تحلیل می‌کنند و براساس آن، پلن مناسب یا ماژول‌های سفارشی را پیشنهاد می‌دهند.

در زمان استفاده از نسخه آزمایشی و دموی رایگان، چنانچه نیاز به جلسه آنلاین آموزشی نیز داشتید، ماپرا همراه شماست تا کار با نرم افزار را شروع کنید.

در این مدت، هر سوال یا نیازی داشتید، از طریق واتساپ یا شماره تماس هایی که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید با مشاور  فروش خود ارتباط داشته باشید.

تماس تلفنی فروش

3- آغاز آموزش و راه‌اندازی ماپرا

 

پس از خرید، در فاصله کمتر از 3 ساعت، تیم پشتیبانی ماپرا با شما تماس می‌گیرد تا جلسه آموزشی آنلاین را تنظیم کرده و شما را برای شروع کار با ماپرا و نصب پرینترها راهنمایی کند. همچنین، وبینارهای آموزشی، پایگاه دانش و مرکز آموزش اختصاصی مشتریان ماپرا همیشه و بدون محدودیت در دسترس شماست.

 

4- پشتیبانی ویژه در دو ماه اول

 

در دو ماه ابتدایی، پشتیبانان ماپرا به‌صورت فعال با شما در ارتباط هستند تا اگر سوالی یا نیازی به آموزش بیشتر داشتید، پاسخ‌گو باشند و مسیر بهره‌برداری شما از نرم‌افزار را هموار کنند.

 

5- پشتیبانی مداوم و رایگان ماپرا

 

پشتیبانی در ماپرا رایگان و همیشگی است؛ حتی در تعطیلات. در هر لحظه می‌توانید از طریق تیکت، با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

 

6- سوپروایزر اختصاصی در ماپرا

در کنار پشتیبانی آنلاین و تلفنی که رایگان در اختیار دارید، با داشتن اشتراک های ویژه، می توانید از راهنمایی های سوپروایزر اختصاصی برای مواقع ضروری نیز استفاده کنید.

پشتیبانی رایگان

7- همراهی تیم موفقیت مشتریان ماپرا

 

ماپرا فقط یک ابزار نیست؛ تیم موفقیت مشتریان ما با شما همراه است تا با ارائه‌ مشاوره‌های اختصاصی در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش فروش، بهبود تجربه مشتری و کمپین‌های باشگاه مشتریان، از تمام ظرفیت‌های ماپرا برای رشد کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

h-caferes

همین حالا برای خرید نرم افزار رستوران و کافی شاپ از ما مشاوره بگیرید

ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای عضویت در خبرنامه ماپرا ایمیل خود را وارد کنید...

{5}/5 - (23 امتیاز)